×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

استفاده از توان داخلی و فناوری های نوین، رکن اصلی بهره ‎وری در صنعت نفت است

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران گفت: استفاده از توان داخلی و دستیابی به تکنولوژی های جدید؛ رکن اصلی بهره وری در صنعت نفت است.

به گزارش روابط عمومی، مهندس هوشنگ صیدالی مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در نشست با مجموعه مدیریت امور فنی این شرکت بر استفاده از فناوری های جدید در زمینه تولید نفت و گاز و استفاده از توانمندی های داخلی تاکید و این دو عامل مهم در پیشبرد اهداف کلیدی شرکت، ضروری دانست.

صیدالی در رابطه با اهمیت نیروی انسانی در پیشبرد اهداف شرکت اظهار داشت: شرکت بهره برداری نفت وگاز گچساران به‌عنوان گلوگاه حیاتی و اقتصادی کشور با دارا بودن منابع انسانی متخصص، متعهد و مجرب قادر خواهد بود با برنامه‌ریزی منسجم به اهداف تولیدی و صیانت از مخازن خود دست یابد.

مهندس صیدالی در این جلسه از نقش مجموعه عملکرد تکلیفی و بیش از آن از عملکرد مناسب این شرکت در زمان بحران‌های کشور ابراز خرسندی کرد و گفت: با توجه به روند بهره‌دهی چاه‌ها در طول مدت عمر آن می‌بایست با تولید صیانتی، جهت نگهداشت و افزایش تولید، برنامه‌ریزی دقیق و روزآمدی تدوین و به اجرا درآورد.

وی، مدیریت فنی را مغز متفکر شرکت قلمداد کرد و تصریح کرد: مدیریت فنی با تمرکز بر امر برنامه‌ریزی مدون و جامع فنی و ارائه نقشه راه به‌رغم کمبود منابع مالی روند تولید و بهبود عملکرد را در سطح شرکت تسریع بخشیده و باعث شده است مجموعه مدیریت فنی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران به عنوان یکی از قوی ترین بخش های مدیریتی در سطح مناطق نفت خیز جنوب شناخته شود.

صیدالی افزود: در راستای رضایتمندی و پویایی کارکنان عملیاتی و فنی شرکت بهره برداری نفت وگاز گچساران با پیگیری های انجام شده در سطح وزارت نفت و شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب سمت های سازمانی کارکنان دو بخش عملیات و فنی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران ارتقاء خواهد یافت.

پیش از سخنان مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران هر یک از روسا و کارکنان زیر مجموعه مدیریت فنی حاضر در جلسه به بیان عملکرد و تشریح آخرین اقدامات خود در راستای تولید و همچنین ارائه راهکارهای مناسب جهت عبور از مشکلات و تنگناهای موجود پرداختند.

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.