×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

دستگاه قضایی از سرمایه گذاری مشروع در خوزستان حمایت می کند

معاون قضایی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خوزستان گفت: دستگاه قضایی استان مدافع حقوق سرمایه گذاران است و با تمام وجود از سرمایه گذاری مشروع حمایت می کند.

به گزارش روابط عمومی دادگستری خوزستان، حجت الاسلام و المسلمین عبدالحمید امانت بهبهانی در جلسه با صنعتگران استان خوزستان گفت: رئیس قوه قضائیه از مدافعین و حامیان سرمایه گذاری مشروع و ترویج اقتصاد مقاومنی در کشور است.

وی که در اداره کل شهرک های صنعتی و در جمع صنعتگران استان خوزستان سخن می گفت، ادامه داد: مجموعه دستگاه قضایی به تبعیت تام از مقام عظمای ولایت، تمام قد در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی و حمایت از صنعت و تولید ملی گام برمی دارند.

حجت الاسلام و المسلمین امانت بهبهانی گفت: تشکیل کارگروه های اختصاصی اقتصاد مقاومتی در دادگستری های کشور و حضور رؤسای کل و پشتیبانی های همه جانبه آنها، بارقه امیدی برای صنعتگران، سرمایه گذاران و تولیدکنندگان است که می تواند موجبات رشد حداکثری اقتصاد را فراهم نماید.

وی در ادامه گفت: مشکلات بانکی و سرمایه ای صنعتگران باید مورد مطالعه و حل قرار گیرد تا انگیزه تولید در کشور مضاعف شود.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خوزستان گفت: مدیرکل شهرک های صنعتی استان و رئیس خانه صنعت و معدن در خوزستان خدمات شایانی در توسعه سرمایه گذاری مشروع و حمایت از تولیدکنندگان استان ارائه داده اند که قابل تقدیر است.

حجت الاسلام و المسلمین امانت بهبهانی در ادامه گفت: عزم جدی دادگستری کل استان خوزستان در حمایت از اقتصاد مقاومتی در کارگروه استانی اقتصاد مقاومتی متبلور شده که تاکنون خدمات شایانی به جامعه صنعت استان ارائه داده است.

وی در پایان گفت: این معاونت از سال های قبل کارگروه حمایت قضایی و تسهیل سرمایه گذاری در استان خوزستان را تشکیل داده و همواره آماده ارائه خدمت به مجموعه صنعتی و سرمایه گذاری استان است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.