×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: با استقرار چهار ماهه تیم دندانپزشکی ” بنیاد خیریه نوآوران سلامت تهران” در شهرستان اندیکا، چهار هزار و ۵٠٠ دانش‌آموز مقطع ابتدایی و متوسطه این شهرستان تحت پوشش رایگان خدمات دندانپزشکی قرار گرفتند.

 محمد تقی‌زاده اظهارکرد: تیم دندان‌پزشکی بنیاد خیریه نوآوران سلامت تهران متشکل از چهار دندانپزشک به مدت چهار ماه در درمانگاه شهر قلعه خواجه اندیکا مستقر شدند و کلیه دانش‌آموزان پسر و دختر مقطع ابتدایی و متوسطه شهرستان اندیکا را تحت معاینات دندانپزشکی و درمان قرار دادند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با ارزشمند خواندن تلاش‌های خیرخواهانه این تیم دندانپزشکی، اضافه کرد: دانش‌آموزانی که تحت پوشش این طرح رایگان  قرار گرفتند، کلیه خدمات دندانپزشکی از قبیل عصب‌کشی، ترمیم دندان، پرکردن، کشیدن و … را دریافت کردند.وی این اقدام را حاصل پیگیری‌های مدیریت آموزش و پرورش اندیکا، فرمانداری و شبکه بهداشت و درمان این شهرستان دانست و تصریح کرد: در طول زمان استقرار این تیم پزشکی در اندیکا، ایاب و ذهاب دانش‌آموزان از مدرسه به محل درمانگاه کاملا رایگان و توسط آموزش و پرورش و با نظارت مدیران، معاونین و دبیران مدارس انجام شد.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان بیان کرد: دانش‌آموزان در دو نوبت صبح و بعد از ظهر برای معاینه و دریافت خدمات دندانپزشکی به درمانگاه منتقل می‌شدند. همچنین مدیران، معاونین و دبیران، این خدمات دندانپزشکی را دریافت می‌کردند.

وی خاطر نشان کرد: بهداشت و سلامت دانش‌آموزان یکی از مهمترین اولویت‌هاى آموزش و پرورش خوزستان است که در این راستا فعالیت‌های مستمری در آموزش و پرورش مناطق و نواحی استان انجام شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در پایان از جراحی و درمان رایگان دانش‌آموزان خوزستانی مبتلا به بیماری‌های سر و گردن توسط  تیم پزشکی و جراحی موسسه «خیریه مرهم» طی روزهای آینده خبر داد و افزود: این تیم جراحی نیز روزهای هشتم و نهم بهمن‌ماه در استان خوزستان حضور دارند و دانش‌آموزان خوزستانی دارای بیماری‌های شکاف لب و کام را در بیمارستان دزفول تحت عمل جراحی قرار می‌دهند و تا کنون پرونده ٧٠ دانش‌آموز در نوبت جراحی قرار گرفته است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.