×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

بازدید رئیس کل دادگستری استان خوزستان از تأسیسات نفتی در ساحل شرقی کارون

رئیس کل دادگستری استان خوزستان در بازدید از وضعیت سیلابی رودخانه کارون، اقدامات پیشگیرانه نفت در محدوده کریدور نفتی و چاه های همجوار با رودخانه را از نزدیک مورد بررسی قرار داد.
در این بازدید که چهارشنبه ۱۴ فروردین ۱۳۹۸ پس از پایان جلسه مدیریت بحران استان انجام شد، علاوه بر رئیس کل دادگستری، دکتر یوسفی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی، مهندس عالمی نیسی فرماندار اهواز و جمعی از مدیران ارشد صنعت نفت نیز حضور داشتند.
فرهاد افشار نیا رئیس کل دادگستری استان خوزستان با تقدیر از همکاری و تلاش شبانه روزی مدیران و کارکنان صنعت نفت در جریان سیل اخیر، عملکرد مسئولانه شرکت ملی مناطق نفتخیز در کمک به ستاد مدیریت بحران و صیانت از سرمایه ملی کشور را مورد تقدیر قرار داد.
همچنین دکتر یوسفی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی و مهندس عالمی نیسی فرماندار اهواز نیز با اشاره به همزیستی مناطق مسکونی و شهری با صنعت نفت در خوزستان و قدردانی از اقدامات حمایتی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب بویژه در سیل اخیر، اظهار امیدواری کردند تعامل سازنده بین این شرکت با مسئولان استانی و شهری تداوم داشته باشد.
در این بازدید مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب ضمن تقدیر از حضور و بازدید این هیئت، توضیحاتی پیرامون اقدامات این شرکت در رابطه با سیل ارائه داد. مهندس احمد محمدی با اشاره به پایش شبانه روزی وضعیت خطوط لوله، چاه ها و راه های دسترسی به تأسیسات، تلاش توامان این شرکت در زمینه پایداری تولید و خدمات رسانی به مردم و مناطق درگیر سیل را در این مدت یادآور شد.
مهندس محمدی گفت: صنعت نفت متعلق به مردم است و هرجا که نیاز به خدمت رسانی باشد، علاوه بر اهتمام به وظیفه محوری تولید، به نقش پشتیبانی و مسئولیت اجتماعی خود نیز به بهترین نحو عمل خواهد کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.