×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

بخشی از تجهیزات مورد نیاز شهرداری منطقه – ۵  اهواز تامین شد

مدیر اچ اس یی، پدافند غیرعامل، مدیریت بحران و فوریت های پزشکی شرکت  ملی حفاری ایران از تامین بخشی از تجهیزات مورد نیاز شهرداری منطقه – ۵ اهواز در ارتباط با تقویت سیل بندها خبر داد.

بنا به این گزارش سعید قربانی در این خصوص گفت: تامین این تجهیزات در نشست روز گذشته ستاد بحران اهواز با هماهنگی فرماندار این شهر به عهده شرکت محول گردید.

وی افزود: در این ارتباط از سوی مدیریت خدمات شرکت یک دستگاه کمپرسی، یک دستگاه لودر و یک دستگاه بیل مکانیکی در اختیار شهرداری منطقه – ۵ قرار گرفت تا در منطقه آبتیمور رو بروی روستای کریشان – ۳ مورد استفاده قرار گیرد.

قربانی اظهار کرد: به دنبال بارندگی های سیل آسا در استان خوزستان در روزهای اخیر این شرکت علاوه بر اختصاص تعداد قابل توجهی ماشین آلات و تجهیزات شامل کمپرسی، بیل مکانیکی، لودر و خودروهای کشنده از طریق پیمانکار، دست کم ۲۵ دستگاه خودروهای ملکی ویژه از جمله جین پل، تندم، جرثقیل، کشنده ، خودرو حمل سوخت و آمبولانس را به کارگیری کرده است.

مدیر اچ اس یی، پدافند غیرعامل، مدیریت بحران و فوریت های پزشکی شرکت  ملی حفاری ایران با اشاره به یکصد کیلومتر گستره عملیاتی این شرکت در کرانه شرق و غرب رودخانه های کارون و دز و حضور حدود ۳۰۰ نفر از کارکنان این شرکت و نیروهای پیمانکار با کاربست افزون بر یکصد دستگاه انواع ماشین آلات و تجهیزات ، گفت: به طور میانگین روزانه سه هزار لیتر سوخت نفت گاز (گازوییل) جهت مصرف این وسائط تامین می شود.

وی یادآور شد: شرکت ملی حفاری ایران از سوی ستاد بحران استان خوزستان به عنوان معین شهرستان کارون، شهر الهایی و توابع، تصفیه نیشکر، شهرداری منطقه – ۴ اهواز تعیین شده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.