×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

تمامی دستگاه های حفاری مستقر در غرب کارون و دیگر مناطق استان خوزستان در مدار عملیات قرار دارند  

سرپرست معاونت مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در عملیات حفاری گفت: با وجود شرایط جوی و بالا آمدن سطح آب رودخانه ها در نتیجه بارندگی های سیل آسای چند روز اخیر، تمامی دستگاه های حفاری مستقر در غرب کارون و دیگر مناطق  استان خوزستان بی وقفه در مدار عملیات قرار دارند.

محمد آل خمیس در این زمینه افزود: با توجه به اعلام وقوع سیل احتمالی و افزایش دبی آب رودخانه ها از سوی سازمان هواشناسی و ستاد بحران استان تمهیداتی برای پیشگیری از وقفه در کار دستگاه های حفاری به عمل آمد.

وی اظهار کرد: در این ارتباط پمپ های رودخانه ای که آب مورد نیاز  دکل های حفاری در مناطق عملیاتی اهواز و خلف آباد را پمپاژ می کنند از کنار رودخانه ها جمع آوری شد.

آل خمیس  در مورد دستگاه های حفاری ۲۸ و ۳۷ فتح در میدان نفتی آزادگان جنوبی گفت: در این موقعیت نیز وضعیت آب مرتب مانیتور و تاکنون مشکل خاصی پیش نیامده است.

سرپرست معاونت مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران افزود: در همین حال فعالیت دستگاه های حفاری ۵۶ و ۵۷ فتح که در موقعیت تنگ بیجار در استان ایلام  استقرار دارند به لحاظ  شرایط جوی  متوقف گردیده است.

وی خاطر نشان کرد: با مساعد شدن وضعیت آب و هوا این دستگاه ها بی درنگ فعالیت خود را از سر گرفته و در چرخه عملیات قرار می گیرند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.