×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

دستگاه حفاری ۳۲ فتح پس از ۲۴۷ ساعت وقفه کاری  بار دیگر در چرخه عملیات قرار گرفت

مدیر پروژه حفاری ۶+۸ حلقه چاه اکتشافی در بخش خشکی در شرکت ملی حفاری ایران گفت: دستگاه حفاری ۳۲ فتح پس از ۲۴۷ ساعت وقفه در کار به سبب قرار گرفتن در معرض سیلاب، بار دیگر  در چرخه عملیات قرار گرفت .

بنا به این گزارش  رضا مهدی پور در توضیح بیشتر در این باره افزود: این دستگاه در حال حفر چاه اکتشافی آرمان  – یک  در موقعیت شادگان بود که فعالیت آن به لحاظ ایمن سازی متوقف گردید .

وی با اشاره به اینکه این دستگاه تحت سرپرستی مدیریت عملیات حفاری خشکی – یک است، اظهار کرد: دکل ۳۲ فتح از اوایل آبان ماه سال گذشته در قالب اجرای پروژه  هشت حلقه چاه اکتشافی به کارفرمایی مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران در این موقعیت استقرار یافت .

مهدی پور با بیان اینکه با کاربست این دکل تاکنون  بیش از سه هزار متر حفاری به ثبت رسیده است، گفت: ایمن سازی دستگاه و محیط پیرامونی آن با نظارت مدیریت اچ اس ئی، پدافند غیرعامل، مدیریت بحران و فوریت های پزشکی از سوی مدیریت خدمات و سایر بخش های عملیاتی و پشتیبانی شرکت و همچنین همکاری تنگاتنگ کارفرما انجام شد .

مدیر پروژه حفاری ۶+۸ حلقه چاه اکتشافی در بخش خشکی در شرکت ملی حفاری ایران با بیان اینکه در زمان حاضر چهار دستگاه حفاری از مدیریت عملیات حفاری خشکی – یک، مراحل حفر  چاه های تعریف شده در این پروژه  را در دست اجرا دارند، افزود: افزون بر دستگاه  حفاری ۳۲ فتح ، دستگاه های حفاری ۳۳ ، ۸۹ و ۷۴ فتح نیز در چارچوب این پروژه به ترتیب در شهرستان خنج در استان فارس و مناطق منصوریه  و جفیر در استان خوزستان به کارگیری شده است .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.