×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

نقش بسزای مجموعه آب و برق در ماجرای سیلاب در استان خوزستان

نماینده مردم ماهشهر، بندر امام خمینی، امیدیه و هندیجان در بازدید از مرکز مانیتورینگ و ایستگاه های آب و هواشناسی سازمان آب و برق خوزستان، مدیریت منابع آب کشور را بسیار حائز اهمیت  دانست و گفت بنا بر شرایط خاص کشور و نیازمندی های آن، باید در بحث مدیریت منابع آب، حساسیت، جدیت و رعایت همه جوانب را مد نظر داشته باشیم.

“علی گلمرادی” در  نحوه ارزیابی مدیریت سیلاب خوزستان اظهار کرد: ارزیابی‌های ما باید بر اساس رصد و پایش عالمانه باشد، همه جانبه نگر باشیم، ضمنا قضاوت ها نیز باید بر همین اساس باشد.

وی تصریح کرد: در بحران اخیر تلاش‌های مضاعفی شکل گرفت و من شاهد تلاش های مضاعف مجموعه آب و برق خوزستان در کنار دیگر سازمان‌ها، نهادهای مردمی، نیروهای نظامی، انتظامی، سپاه پاسداران و بسیج در استان خوزستان بودم و دیدم با یک همگرایی خوب همت کردند و نقش آفرینی کردند.

گلمرادی تاکید کرد: نکته برجسته ماجرای سیلاب این بود که هیچ حادثه جانی در بر نداشت. یعنی اگر کوتاهی، سهل انگاری یا بی توجهی می شد الان ما شاهد خسارت های جانی و مالی گسترده‌ای بودیم. من لازم می‌دانم قدردانی کنم از تلاشهای مضاعف عالمانه و کار کارشناسانه مجموعه آب و برق خوزستان، در مدیریت این بحران که به خواست خدا در آن نتایج خوبی هم مشاهده شد.

نماینده مردم ماهشهر، بندر امام خمینی، امیدیه و هندیجان گفت: ما که اعتقاد داریم مسئولان کشوری باید به استان خوزستان، نگاه متفاوت داشته باشند خودمان هم باید نگاهمان را تغییر دهیم، پشتیبان هم، همگرا و همراه هم باشیم تا بتوانیم علاوه بر اینکه در راستای منافع ملی از ظرفیت‌های استان خوزستان به خوبی بهره برداری کنیم به این استان  هم خدمت کنیم و از این بهره گیری ها در جبران عقب‌ماندگی استان استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: امروز که دولتمردان همه بر این عقیده هستند که استان خوزستان با توجه به کم و کسری هایی که دارد نیازمند توجه ویژه است، مسئولان استانی می‌توانند نقش اول را بازی کنند.

گلمرادی افزود: ما معتقدیم فقط از مسیر کار کارشناسی و علمی باید از  ظرفیت های استان بهره برداری کنیم تابتوانیم از مشکلات و بحران های قابل پیش بینی  جلوگیری کنیم.

وی اظهار امیدواری کرد تا در آینده شاهد اوضاع و احوال بهتری برای استان باشیم و جایگاه ویژه استان، در راستای اقتدار ملی محقق شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.