×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

همکاران جوان تجارب پیشکسوتان را سرلوحه کار خود قرار دهند

رئیس دستگاه حفاری سنگین خشکی  ۷۰ فتح شرکت ملی حفاری ایران توصیه کرد: همکاران جوان گنجینه تجارب پیشکسوتان را سرلوحه کار خود قرار دهند.

مهرداد محراب زاده شهنی که ۲۸ سال سابقه کار در بخش های عملیاتی و فنی و مهندسی شرکت را دارد ، گفت: بهره گیری از گنجینه تجارب پیشکسوتان راه میانبر برای پیشرفت و ترقی همکاران جدید محسوب می شود.

وی با اشاره به اینکه  هشت سال از سنوات خدمتی خود را به عنوان رئیس دستگاه حفاری خشکی سپری کرده است، افزود: بر اساس استانداردهای صنعت نفت کارکنان عملیاتی مستقر بر روی دستگاه های حفاری روزانه می بایست آموزش های مستمر کاربردی بر روی دستگاه حفاری را مرور کنند و در این راستا بیان تجربه و دست یافته های عملی همسو با آموزش های فنی و تخصصی بر مبنای پارامترهای حفاری بسیار با اهمیت است.

محراب زاده با بیان اینکه دستگاه حفاری ۷۰ فتح در زمان حاضر حفر  یک حلقه چاه توسعه ای در میدان نفتی مارون در مناطق نفتخیز جنوب را در عمق بیش از سه هزار متری را در دست اجرا دارد، اظهار کرد: این دکل که تحت سرپرستی مدیریت عملیات حفاری یک خشکی شرکت می باشد از دی ماه سال ۱۳۷۸ به ناوگان ملی حفاری پیوست و تا کنون حفر ۴۱ حلقه چاه توسعه ای/ توصیفی و اکتشافی را به متراژ افزون بر ۱۶۰ هزار متر در کارنامه دارد.

رئیس دستگاه حفاری ۷۰ فتح شرکت ملی حفاری ایران نقش این شرکت را در تولید نفت و گاز اساسی خواند و گفت: کارکنان عملیاتی بر روی دستگاه های حفاری خشکی و دریایی تلاش دارند تا در جهت تحقق برنامه ها و اهداف شرکت ملی نفت ایران به نحو شایسته انجام وظیفه نمایند.

وی افزود: کارکنان شاغل در دستگاه های حفاری با توجه به ماهیت و ریسک پذیری بالای کار، نیمی از سنوات خدمت خود را دور از خانواده در مناطق عملیاتی و در شرایط اقلیمی اعم از گرما، سرما، شرجی و رطوبت طاقت فرسا سپری می کنند و راز موفقیت و تحمل دشواری ها، عشق و علاقه مندی به خدمت است که به وضوح در میان همکاران بارز و شاخص است.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.