×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

کلنگ زنی یک سالن همایش و افتتاح مدرسه بزرگ استثنایی پگاه پریدار در دزفول

با حضور وزیر آموزش و پرورش آیین کلنگ زنی یک سالن همایش و افتتاح مدرسه بزرگ کودکان استثنایی پگاه پریدار در شهرستان دزفول برگزار شد.

بنا به این گزارش  با حضور محسن حاجی میرزایی آیین کلنگ زنی سالن همایش یک هزار نفری و  مدرسه کودکان استثنایی زنده یاد پگاه پریدار در  شهرستان دزفول برگزار شد.

افتتاح مدرسه ۱۲ کلاسه پگاه پریدار با اعتباری بالغ بر ۲۲۰ میلیارد ریال و کلنگ زنی همایش زنده یاد پگاه پریدار با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال صورت گرفت.

گفتنی است؛ مدرسه استثنایی پگاه پریدار در مساحت ۱هزار و ۱۰۰ هزار متر مربع و سالن همایش زنده یاد پگاه پریدار در زیر بنای ۲۲۰۰ مترمربع احداث شده است.

گذار از معضلات آموزش و پرورش با بهره گیری از ظرفیت خیرین

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه در پروژه های خیرساز همیشه مسئولین در حاشیه کار هستند، تصریح کرد: کار  و تلاش برای  آموزش وپرورش قابل مقایسه با هیچ کار دیگری نیست و این نوع فعالیت ها از یک شرافت ذاتی برخوردار است و کاهش دادن رنج مردم توفیق بسیار بزرگی است که خیرین با امر مدرسه سازی تسکین دهنده این رنج ها هستند و‌ عطر وجود خیرین مدرسه ساز بسیار دلپذیر است.

وی افزود: فعالیت در حوزه آموزش و پرورش عرصه فعالیت، همت و تلاش پیامبران، اولیا و بزرگان است و آنها هستند که در این راه قدم می گذارند.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: همه تلاش ها در مشاغل دیگر به بخشی از وجود انسان ارائه خدمت می کند که فنا پذیر است اما خدمت برای تعلیم و تربیت و آموزش و پرورش با روح آدمی سر و کار دارد و یک فعالیت ماندگار و ابدی است.

وی افزود: محیط یادگیری،  عرصه آموزش و کار معلم یک سرمایه ابدی را فراهم می کند که محصول ارزشمند آن انسانهای تربیت یافته است.

وزیر آموزش و پرورش همچنین با تاکید بر لزوم حل مشکلات استان خورستان گفت: ما از همه امکانات موجود برای کاستن مشکلات در این استان استفاده می کنیم. قطعا باید وضعیت آموزش و پرورش در خوزستان ارتقا پیدا کند اما در کنار کاستی ها، داشته های بزرگی در خوزستان مثل خیرین داریم و این نشان از ظرفیت بالای کار و فعالیت در این استان است.

وزیر آموزش و پرورش در عین حال در سفر به استان خوزستان  از ۲۵۴ فضای آموزشی در قالب ۸۶۰ کلاس درس و  با اعتباری بالغ بر ۱۳۰ میلیارد تومان در این استان بهره برداری به عمل آورد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.