×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

تقدیر وزیر بهداشت از رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نامه ای از رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان به خاطر خدمات‌رسانی مناسب مجموعه این دانشکده به زوار اربعین حسینی تقدیر کرد.

بنا به این گزارش در نامه دکتر سعید نمکی خطاب به دکتر شکراله سلمان‌زاده آمده است: « برگزاری مراسم باشکوه پیاده‌روی اربعین حسینی با حضور مسلمانان عزیز ایران اسلامی و کشورهای همسایه گویای اقتدار و وحدت مسلمانان جهان می‌باشد و انتظار مردم عزیز کشورمان از مسئولین نظام خدمتگزار جمهوری اسلامی ایران پاسخگویی به نیازهای ایشان در راستای سیاست‌های جمهوری اسلامی ایران و ارتقاء قدرت این نظام در کل جهان اسلام می‌باشد.

 خدای را سپاس می‌گویم که توانستیم در ماه محرم و صفر با یاد آقا اباعبدالله الحسین(ع) و هدایت‌های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خدمت به زائرین گرانقدر کسب معرفت نماییم. بدین وسیله مراتب سپاس و تجلیل خالصانه خود را از تلاش بی‌دریغ و خستگی‌ناپذیر حضرتعالی جهت مدیریت، برنامه‌ریزی، سازماندهی و ارائه خدمات بهداشت و درمان به زائرین محترم اربعین حسینی از هیچگونه تلاشی دریغ نمودید ابراز می‌نمایم.

 بی‌شک خدمات بی‌شائبه و زحمات ارزشمند شما  و همکاران محترمتان افتخاری غرورآفرین در تاریخچه خدمات نظام سلامت به جا خواهد گذاشت.

 تلاش و زحمات همکاران زیرمجموعه آن نهاد دانشگاه در طی مراسم اربعین حسینی قابل توجه و در خور تقدیر می‌باشد و بسیار شایسته است که این عزیزان توسط جنابعالی تقدیر شوند که بی‌تردید عنایت جنابعالی باعث تلاش روز افزون مدیران و کارشناسان زیرمجموعه خواهد گردید و اکنون وقت آن است که با دلی سرشار از اخلاص و با انگیزه مضاعف در جهت ارتقاء بیش از پیش خدمات بهداشت و درمان کشور جمهوری اسلامی ایران گام بردارید.

 امید است تا در سایه الطاف الهی و با همت و تلاش مضاعف در خدمتگزاری به مردم شریف اسلامی موفق و موید باشید.»

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.