×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امضای تفاهمنامه همکاری علمی و پژوهشی بین شرکت ملی حفاری ایران و جهاد دانشگاهی خوزستان

همزمان با سومین روز کاری یازدهمین و هفدهمین نمایشگاه مشترک ساخت تجهیزات صنعت نفت و حفاری خوزستان در اهواز شرکت ملی حفاری ایران و جهاد دانشگاهی خوزستان تفاهمنامه همکاری علمی و پژوهشی امضاء کردند.

این تفاهمنامه روز یکشنبه (۲۴ آذرماه) در غرفه اختصاصی ملی حفاری در نمایشگاه به امضای رئیس جهاد دانشگاهی خوزستان و مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت ملی حفاری رسید.

در آیین امضای این تفاهمنامه مهندس سید عبداله موسوی دستاورد تعامل و همکاری میان شرکت ملی حفاری ایران با دانشگاه ها و مراکز علمی و پژوهشی و شرکت های دانش بنیان را موفقیت در تامین بخش های قابل توجهی از نیازهای صنعت نفت و حفاری عنوان و بر توسعه این تعاملات تاکید کرد.

همچنین دکتر علوی ضمن ابراز خرسندی از همکاری های تنگاتنگ جهاد دانشگاهی خوزستان با شرکت ملی حفاری گفت: این سازمان برای بسط همکاری با ملی حفاری در بخش های مختلف آمادگی و از آن استقبال می کند.

معاون مدیر پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت شرکت ملی حفاری ایران در حاشیه امضای این تفاهمنامه در گفت و گوی خبری گفت: این سند همکاری به منظور ایجاد و گسترش زمینه های همکاری علمی و پژوهشی برای رفع نیازهای موجود در صنعت حفاری میان جهاد دانشگاهی استان خوزستان و شرکت امضاء و مبادله شد.

مهدی عبدالهی درباره محورهای طرح شده در این تفاهمنامه توضیح داد: بهره گیری بهینه از ظرفیت های جهاد دانشگاهی در راستای اولویت های پژوهشی شرکت، تعریف و اجرای پروژه های صنعتی مورد نیاز و امکان سنجی جهت طراحی و ساخت اقلام صنعتی مورد نیاز از جمله سرفصل های این تفاهمنامه است.

وی ادامه داد: بهره گیری متقابل از اعضای جهاد دانشگاهی و متخصصان ملی حفاری در امور آموزشی و پژوهشی، استفاده متقابل از خدمات فنی و آزمایشگاهی، تدوین دانش فنی قطعات و تجهیزات صنعتی و انجام بازرسی های فنی مورد نیاز شرکت توسط جهاد دانشگاهی از دیگر محورهای این سند به شمار می آید.

عبدالهی پژوهش در جهت تدوین دانش فنی و تکنولوژی ساخت و تولید انبوه قطعات و تجهیزات، ارایه خدمات، فناوری اطلاعات و ارتباطات را از سایر موارد همکاری در تفاهمنامه پیش گفته برشمرد.

وی افزود: شرکت ملی حفاری ایران با سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان تاکنون ۱۱۰ میلیارد ریال قرارداد در موضوع پژوهشی، بازرسی فنی ، دانش فنی قطعات و ایجاد شهرک الکترونیک قائم داشته است.

مجوز۱۳۹۸٫۵۵۲۳

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.