×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

انعقاد تفاهم نامه همکاری بین شهرکهای صنعتی ایران با شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران

در حاشیه یازدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت داخل تجهیرات صنعت نفت و حفاری، ۲ تفاهم نامه همکاری میان سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران با “شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب” و “انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران” به امضا رسید.

بنا به این گزارش این تفاهم نامه ها در زمینه نظام مبادلات پیمانکاری فرعی (ispx)هستند و طرفین تفاهم نامه سعی در گسترش روابط در این حوزه دارند.

در مراسم امضای این تفاهم نامه ها “مصاحب”معاون صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران با اشاره به اینکه امیدواریم در سال رونق تولید بتوانیم از ظرفیت های داخلی در حوزه صنایع کوچک و متوسط برای رفع نیازهای صنایع کشور استفاده کنیم گفت: انعقاد تفاهم نامه های امروز در راستای استاندارد سازی و رساندن پیمانکاران و صنایع کوچک و متوسطی که در زمینه ساخت تجهیزات نفت، گاز و پتروشیمی فعالیت دارند به سطح بین المللی است.

اصغر مصاحب بیان داشت: نظام مبادلات پیمانکاری فرعی(ispx) سه ماموریت اصلی پیرامون شناسایی، تسهیل و ارتقاء توانمندی و پتانسیل اعضا را دارد .

وی افزود: خوشه ی نفت و گاز خوزستان که اجرا آن از سال ۸۶ شروع شده است در ابتدا ۱۸۰ عضو داشت اما در حال حاضر بیش از ۴۰۰ عضو در سطح استان دارد.

در ادامه مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان نیز گفت: با انعقاد این دو تفاهم نامه امیدواریم بتوانیم فعالیت های توسعه ای را به خوبی انجام دهیم.

“اخلاق محمدیان”افزود: نظام مبادلات پیمانکاری فرعی(ispx)متشکل از تعداد زیادی از شرکتها و سازندگان ساخت تجهیزات نفت و گاز استان است که در قالب یک برنامه زمان بندی شده توسعه داده می شوند و این توسعه ارتباط را بین تولید کنندگان و شرکتهای بزرگ نفتی به عنوان پیمانکار اصلی برقرار می کند.

بر اساس این گزارش انجمن سازندگان تجهیزات نفت، گاز و پتروشیمی استان و مرکز مبادلات پیمانکاری فرعی (ISPX)در غرفه شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان در یازدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت حضور دارند.

گفتنی است یازدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان از روز گذشته آغاز به کار کرده و تا ۲۵ آذرماه ادامه داد .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.