×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

اهدا ۴دستگاه دیالیز توسط خیرین به بیمارستان ولیعصر(عج) در خرمشهر

رئیس بیمارستان ولی عصر (عج) خرمشهر گفت: ۴ دستگاه دیالیز که توسط خیرین اهدا شده است، به بیمارستان ولی عصر (عج) خرمشهر تحویل شد.

آرش نقدی در این زمینه گفت : این ۴دستگاه به‌روز ترین نمونه دستگاه‌های دیالیز به ارزش ۵۰۰ میلیون تومان هستند که با ارز دولتی و با اعتباری معادل ۲۴۰ میلیون تومان خریداری شدند.

رئیس بیمارستان ولی عصر (عج) خرمشهر با اشاره به افزایش شمار مبتلایان به بیماران کلیوی در خرمشهر، از توسعه فضای بخش دیالیز نیز خبر داد و گفت: از مهم‌ترین مشکلات بخش دیالیز ناکافی بودن فضای فعلی است که در طرح توسعه شهری،  توسعه بخش و افزایش تعداد تخت‌ها در برنامه دیده شده است.

وی افزود: شمار بیماران مزمن کلیوی که در خرمشهر هستند ۱۰۳ نفر است که یک نفر از کشور عراق خدمات دریافت می‌کند و بقیه بیماران از خرمشهر و توابع این شهرستان هستند.

بنا به گفته نقدی خدمات‌دهی به بیماران در ۱۵ تخت فعال به صورت ۳شیفت در بخش دیالیز، ویزیت توسط پزشکان متخصص انجام می‌شود.

اخذ مجوز آزمایشگاه جامع تحقیقات معاونت آموزشی دانشکده علوم پزشکی آبادان

معاونت آموزشی، تحقیقات و فناوری دانشکده علوم پزشکی آبادان موفق به اخذ مجوز آزمایشگاه جامع تحقیقات شد.

دکتر سارا مبارک، معاون آموزشی، تحقیقات و فناوری دانشکده علوم پزشکی آبادان در این خصوص اظهار داشت: آزمایشگاه جامع تحقیقات معاونت آموزشی دارای مجموعه‌ای از دستگاههای پیشرفته، شامل فلوسایتومتری، PCR، الایزاریدر، آزمایشگاه کشت سلول،‌Real Time PCR و چندین دستگاه پیشرفته دیگر است.

وی در همین خصوص اضافه کرد: فضای جدید ایجادشده محققان را قادر می‌سازد آزمایش‌های تخصصی پیشرفته را در این آزمایشگاه انجام دهند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.