×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

عبور از بحران ها و افزایش تولید محصول، حاصل تلاش جهادگونه کارگران نیشکر است

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی با جمعی از نمایندگان کارگران کشت و صنعت های هفتگانه توسعه نیشکر دیدار کرد.
در این دیدار که به مناسبت روز جهانی کار و کارگر برگزار شد، مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی با تبریک روز کارگر به تمامی تلاشگران عرصه کار و جهاد و تولید در شرکت توسعه نیشکر، اظهار داشت: کار و کارگر زیربنای اصلی توسعه‌ی همه‌ جانبه جامعه و تضمین‌کننده امنیت و رفاه عمومی هر کشور است و هیچ بنایی به رشد و شکوفایی نخواهد رسید مگر با تلاش کارگران که با عشق و پشتکار تهدیدها را به فرصت تبدیل نموده و راه عمران و توسعه را هموار می کنند.

دکتر عبد علی ناصری در ادامه افزود: علی رغم بحران هایی نظیر خشکسالی و سیلاب با همت و تلاش کارگران بخش کشاورزی، صنعت و سایر بخش ها وقفه ای در برداشت نیشکر و تولید شکر ایجاد نشد و در سال گذشته سطح داشت نیشکر ۱۰ هزار و پانصد هکتار بیشتر از امسال بود اما با تلاش و همتی که در مجموعه وجود دارد میزان استحصال و تولید شکر امسال بیشتر از سال زراعی گذشته بود.

وی با اشاره به ثبت یک رکورد تاریخی در شرکت توسعه نیشکر با همت و همدلی کارگران توسعه نیشکر، عنوان کرد: در سال گذشته بیشترین میزان کشت را در واحدهای هفتگانه جهت جبران خسارت‌های ناشی از خشکسالی و سیل اخیر داشته‌ایم و با توجه به این موضوع، سطح زیر کشت نیشکر بیش از ۶۰ درصد افزایش داشت و ثبت این رکورد نتیجه تلاش‌ شبانه‌روزی پرسنل خدوم مجموعه بزرگ نیشکر و همدلی و همکاری آن‌ها در راستای جهش تولید بوده است.

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی با بیان اینکه برنامه های گسترده ای برای توجه به امور رفاهی کارگران وجود دارد، عنوان کرد: این مجموعه توجه ویژه ای به تأمین نیازهای جامعه کارگری در حوزه های مختلف از جمله بهداشت، رفاهی و امنیت شغلی نیروی انسانی دارد.

ناصری در ادامه افزود: رضایت کارگران و کارکنان مجموعه توسعه نیشکر قطعا سبب بهره وری بیشتر می شود و این امر لازمه جهش تولید است.

وی با اشاره به سیستمی شدن ارزیابی پرسنل و برگزاری دوره های جانشین پروری در شرکت توسعه نیشکر اظهار داشت: انتخاب راهبران مناسب برای بخش های مختلف، نیازمند طراحی و اجرای برنامه های جامع و کارآمدی در حیطه برنامه ریزی نیروی انسانی است که این امر اکنون در شرکت توسعه نیشکر در حال انجام است.

گفتنی است در این نشست نمایندگان کارگران کشت و صنعت های هفتگانه توسعه نیشکر از مدیریت شرکت توسعه نیشکر در فراهم آوردن فضایی آرام برای افزایش تولید و توجه به کارگران، پرداخت بموقع حقوق، توجه به امنیت شغلی، حفظ کرامت کارگران با تامین امنیت کاری، توجه به امور رفاهی و سلامت پرسنل، شنیده شدن دغدغه کارگران و… که سبب رضایت پرسنل و کارگران این شرکت شده است، تشکر و قدردانی کردند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.