×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

صبح ملت نیوز | اصناف دزفول که از فردا نسبت به تعطیلی اقدام نکنند ...

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دزفول گفت: بازاریان و اصناف دزفول با تعطیلی محل کسب و کار خود، همراهی خوبی را با ستاد مدیریت بیماری کرونا خوزستان به عمل آوردند که جای تقدیر دارد.

محراب عبدالهی اظهار کرد: روند صعودی شیوع کرونا موجب شد تا با تصویب شورای تأمین خوزستان محدودیت‌های کرونایی در بسیاری از شهرستان‌های استان از جمله دزفول بازگردانده شود.

وی با بیان اینکه همه ادارات، بانک‌ها و اصناف دزفول از روز دوشنبه تا جمعه تعطیل هستند و اجازه فعالیت ندارند، افزود: بر این اساس فقط سوپرمارکت‌ها، خواروبارفروشی‌ها، نانوایی‌ها، مراکز عرضه مرغ و ماهی و قصابی‌ها در راستای رفع نیازهای معیشتی و روزانه مردم با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی می‌توانند فعالیت داشته باشند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دزفول تصریح کرد: هایپرمارکت‌های شهرستان دزفول نیز فقط در بخش سوپرمارکت با رعایت موازین بهداشتی اجازه فعالیت دارند.

عبدالهی عنوان کرد: پس از بازگشت محدودیت‌های کرونایی، تیم‌های ویژه نظارت متشکل از فرمانداری، صمت، اتاق اصناف، تعزیرات، پلیس اماکن و بهداشت در ۳ شیفت صبح، عصر و شب با قاطعیت و جدیت بازار را پایش و با متخلفان برخورد می‌کنند.

وی بیان کرد: از روز گذشته تاکنون ۲۰ واحد صنفی متخلف در دزفول از قبیل ۵ حجره میدان میوه و تره‌بار، ۴ قلیان سرا، چند مغازه و دفتر پیشخوان خدمات دولت به دلیل رعایت نکردن مصوبه تعطیلی و یا رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی توسط گشت‌های ویژه نظارت پلمب شدند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دزفول با بیان اینکه اصناف و بازاریان شهرستان دزفول به محض ابلاغ مصوبه تعطیلی بازار همچون فروردین‌ماه به خوبی اقدام به تعطیلی محل کسب و کار خود کردند، افزود: ضمن تقدیر از این همکاری و همراهی انتظار داریم به منظور قطع زنجیره شیوع کرونا همراهی اصناف در اجرای مصوبات تا اتخاذ تصمیمات جدید ادامه داشته باشد.

عبدالهی یادآور شد: روز جمعه جلسه شورای تأمین خوزستان دوباره برگزار خواهد شد و وضعیت شیوع بیماری در استان ارزیابی می‌شود لذا اگر ضرورت داشت این محدودیت‌ها نیز تمدید خواهد شد و چنانچه زنجیره شیوع کاهش یافته بود، محدودیت‌ها برداشته خواهد شد.

مهر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.