×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

راهنمای تصویری درخواست بررسی مجدد بسته حمایتی

سروان پاسدار مهدی رضایی روز چهارشنبه بیان کرد: از آغاز اجرای طرح رزمایش کمک مومنانه تاکنون هشت هزار بسته معیشتی توسط ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر در مناطق محروم و روستاهای این شهرستان توزیع شده است.

وی به توزیع ۸۰ هزار عدد ماسک رایگان در بین نیازمندان خرمشهر اشاره کرد و گفت: روزانه بین ۵۰۰ تا یکهزار ماسک پارچه‌ای قابل شست‌وشو و یکبار مصرف بین نیازمندان و افراد کم بضاعت برای پیشگیری از ویروس کرونا در خرمشهر توزیع می‌شود.

سروان پاسدار رضایی ادامه داد: از پانزدهم ماه مبارک رمضان پخت غذای گرم در خرمشهر برای افراد نیازمند نیز آغاز شد و تاکنون سه هزار و ۵۰۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان در مناطق کمتر برخوردار خرمشهر توزیع شده است.

وی افزود: به منظور همیاری با ستاد مبارزه با ویروس کرونا ۱۵ گروه جهادی بسیجی به صورت شبانه‌روزی کار ضدعفونی و گندزدایی مناطق بحرانی خرمشهر را به صورت خودرویی و دستی به عهده‌ دارند.

موارد مثبت از بیماری کووید ۱۹ یا ویروس کرونا از اواخر بهمن پارسال در کشور مشاهده شد و شیوع این ویروس بر بیشتر فعالیت‌های اقتصادی، آموزشی، اداری اجتماعی و فرهنگی خوزستان تاثیر بسیار بالایی گذاشته است. این ویروس ۱۹ اواسط ماه دسامبر (۲۴ آذر۹۸) در شهر ووهان چین گزارش شد.

ایرنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.