×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

خانواده‌ای که در اتاقک آسانسور زندگی می‌کنند

رییس اداره بهزیستی ایذه درباره وضعیت این خانواده گفت: پس از اطلاع‌رسانی از سوی مردم، تیم تخصصی بررسی اورژانس اجتماعی شهرستان به این ساختمان اعزام شد.

سعادت سواری افزود: با بررسی انجام‌شده مشخص شد که این مادر و پسر، کسانی هستند که چند ماه پیش در یک فضای مربوط به میوه فروشی زندگی می‌کردند.

وی ادامه داد:در آن زمان با پیگیری انجام شده توسط بهزیستی، مساعدت نماینده مردم ایذه در مجلس شورای اسلامی و همکاری اداره راه و شهرسازی یک باب منزل مسکونی سازمانی در اختیار این مادر و پسر قرار گرفت.

وی افزود: پس‌ از گذشت چند ماه، به دلایلی اداره راه و شهرسازی این منزل مسکونی را از این افراد پس گرفت و اکنون آنها در اتاقک آسانسور مسکن مهر ایذه گذران زندگی می‌کنند.

سواری با بیان اینکه این خانواده شرایط زیرپوشش قرار گرفتن توسط بهزیستی را ندارند گفت: پسر خانواده حدود ۳۰ سال سن دارد و از لحاظ جسمی هیچ‌ مشکلی بابت کار و کسب درآمد ندارد.

وی با بیان اینکه متأسفانه این خانواده به مواد مخدر معتاد شده‌اند ادامه داد:در صورت تمایل آنها به ترک، تمام هزینه کمپ از سوی بهزیستی پرداخت خواهد شد.

شکایت همسایگان دلیل پس گرفتن منزل مسکونی از مادر و پسر سرگردان

رییس اداره راه و شهرسازی ایذه در پاسخ به خبرنگار ایرنا در این باره گفت: برای واگذاری مسکن به این خانواده مشکلات زیادی داشتیم و با رایزنی فراوان توانستیم مجوز سکونت آنها در یک خانه سازمانی بگیریم.

سیامک رشیدی نیک افزود: پس از مدتی، همسایگان آنها بابت اقدامات نامتعارف مانند مصرف مواد مخدر و … از این خانواده شاکی شدند و ما نیز در چند نوبت تذکرلازم را به آنها دادیم.

وی ادامه داد: با ادامه یافتن مشکلات و شکایت متعدد از سوی همسایگان، به ناچار و با هماهنگی مقامات قضایی شهرستان اقدام به تخلیه این منزل مسکونی کردیم.

رشیدی گفت: مشکل این مادر و پسر باید به روشی اصولی و با ترک اعتیاد حل شود؛ گروه‌های جهادی برای ساخت خانه اعلام آمادگی کرده‌اند در این صورت ما آمادگی همکاری با آنها برای واگذاری یک قطعه زمین و تهیه یک سرپناه را داریم.

ایرنا

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.