×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

تحقیق و تفحص از عملکرد مالی منطقه آزاد اروند و شرکت آب و فاضلاب خوزستان

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان گفت: نمایندگان از دیوان محاسبات خواستند تا در مسئله نظارت بر انضباط مالی دستگاه‌های دولتی در خوزستان ورود کند.

سید کریم حسینی با بیان اینکه جلسه مجمع نمایندگان خوزستان با رئیس دیوان محاسبات برگزار شد، گفت: نمایندگان خوزستان در این جلسه تاکید داشتند که دیوان محاسبات در مسئله انضباط مالی دستگاه‌های دولتی در خوزستان باید به شکل پیش نظارتی ورود کند.

وی افزود:دیوان محاسبات باید از وقوع تخلفات در پروژه‌های در حال انجام و واگذاری شرکت‌های دولتی به بخش خصوصی جلوگیری نماید و این مهم فقط با نظارت دقیق و مستمر قابل تحقق است.

به نوشته صدا و سیما رئیس مجمع نمایندگان خوزستان گفت: در این جلسه مقرر شد که تحقیق و تفحص از شرکت نیشکر هفت تپه، منطقه آزاد اروند و شرکت آب و فاضلاب خوزستان در دستور کار قرار بگیرد.

حسینی عنوان کرد:نمایندگان خوزستان در پایان جلسه از آقای بذرپاش دعوت شد که سفری به خوزستان داشته باشد.

مهرداد بذرپاش  رئیس دیوان محاسبات کشور در دیدار با اعضای مجمع نمایندگان استان خوزستان گفت: خوزستان سرزمین غیورمردان و شیرزنان این آب و خاک است که سال ها جنگیدند و پس از آن پای ارزش های انقلاب و کشور ایستاده اند. حال نباید با کم کاری ها و سوء مدیریت ها این گونه در رنج باشند.
وی افزود: موضوع آب و فاضلاب سطح استان و منابعی که صرف شده است هنوز پاسخ مناسب به نیازهای مردم منطقه نداده است و این مطالبه بحق مردم و نمایندگان است. لذا هیاتی را برای حسابرسی ویژه از این طرح ها مامور کردیم تا در اسرع وقت نظارت دقیق انجام گیرد.
بذرپاش اضافه کرد: همچنین مشکلات ایجاد شده در منطقه غیزانیه که مردم را به رنج انداخته و در بخش ها و شهرهای دیگر استان هم قابل مشاهده است، بسیار باعث تاسف است. البته با همت نهادهای انقلابی مسکنی بر آلام شد ولی کار جدی در این خصوص را طلب می کند.
رییس کل دیوان محاسبات کشور همچنین گفت: منطقه اقتصادی اروند هم محل بحث های زیادی در سطح استان شده است که باید عملکرد مالی آن و میزان سرمایه گذاری ها و سطح اشتغال و خدمات آن برای مردم استان مشخص و ملموس باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.