×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

تقدیر مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره مجتمع‌های تجاری، اداری و پزشکی از دانشکده علوم پزشکی آبادان

 مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره مجتمع‌های تجاری، اداری و پزشکی شهرستان آبادان با حضور در دفتر ریاست دانشکده‌ی علوم پزشکی آبادان به نمایندگی از کسبه ی شاغل در این مجتمع ها با اهدای لوح تقدیر از زحمات و تلاش‌ دکتر شکراله سلمان زاده؛ رئیس دانشکده و کارکنان این مجموعه در مبارزه با ویروس کرونا قدردانی کردند.

در متن تقدیرنامه یادشده خطاب به رئیس دانشکده علوم پزشکی و فرمانده عملیاتی ستاد مدیریت و مقابله با بیماری کرونا شهرستان آبادان آمده است: همانا خدمت به خلق موجبات رضایت و خشنودی خداوند منان به دنبال دارد، بدینوسیله مراتب تشکر و قدردانی از تلاش و کوشش بی‌دریغ شما در جهت حفظ سلامتی و توسعه بهداشت و درمان مردم این خطه و همچنین مدیریت جهادی جنابعالی در راستای مبارزه با ویروس کرونا کمال تشکر و قدردانی بعمل می‌آید.

در این دیدار همچنین در خصوص مسائل و مشکلات ناشی از شیوع بیماری کرونا از سوی اعضای این مجمع مطالبی مطرح شد.
دکتر سلمان‌زاده؛ رئیس دانشکده علوم پزشکی نیز از همدلی و همراهی کسبه در اجرای محدودیت‌ها و رعایت پروتکل‌های بهداشتی تقدیر کرد و با اشاره به وضعیت رو به کاهش بیماری در منطقه اظهار امیدواری کرد که در صورت ادامه این روند شاید در هفته‌های آتی بتوان برخی از این محدودیت‌ها را برداشت.
وی از نمایندگان کسبه و مردم خواست ضمن استمرار مشارکت در اجرای پروتکل‌های بهداشتی بر ادامه روند آنها نظارت کافی را داشته باشند تا بتوانیم هرچه زودتر به شرایط عادی برگردیم و کسبه و بازاریان نیز بتوانند به کسب و کار خود برگردند.
شایان ذکر است قریب به ۵ هزار نفر بطور مستقیم و غیر مستقیم در بیش از ۴۵ مجتمع تجاری، اداری و پزشکی در آبادان مشغول به فعالیت هستند که از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون متحمل خسارات زیادی ناشی از این بیماری شده‌اند.
در این دیدار علاوه بر اعضای هیئت مدیره و رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان، قائم مقام ریاست، معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه، معاون درمان، سرپرست اداره بازرسی و رییس اداره روابط عمومی این دانشکده نیز حضور داشتند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.