×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

تقدیر از داروسازان نمونه دانشکده علوم پزشکی آبادان

با حضور رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان از ۸داروساز نمونه این دانشکده تقدیر شد.

 در آیین تقدیر از داروسازان نمونه دانشکده علوم پزشکی آبادان که در محل معاونت غذا و دارو این دانشکده برگزار شد، دکتر شکراله سلمان‌زاده، رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان اظهار داشت: در روزهای گذشته همه قسمت‌های دانشکده در مسیر مبارزه با ویروس کرونا تلاش کردند و هر کدام قسمتی از این بار سنگین را به دوش کشیدند.

وی با اشاره به وظیفه سنگین معاونت غذا و داروی دانشکده علوم پزشکی آبادان در روزهای مواجهه با کرونا بیان کرد: در این معاونت غیر از وظایف روزمره مثل بررسی سلامت مواد غذایی و آشامیدنی و سلامت و تامین دارو، وظایف حساسی نیز در قالب کنترل پاندمی بر دوش شما اضافه شد.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان خاطرنشان کرد: در اوایل شیوع ویروس با بحران تامین مواد ضدعفونی‌کننده و اقلام حفاظت شخصی و داروهای موردنیاز روبرو شدیم و در همین راستا تصمیماتی شجاعانه همچون راه‌اندازی چندین کارگاه تولید مواد ضدعفونی گرفته شد و بعد از آن هم کار سخت نظارت بر توزیع این مواد در داروخانه‌ها برعهده شما بود.

وی ادامه داد: در ابتدای راه آغاز اپیدمی ویروس، با بحران‌هایی مواجه بودیم که با همت، تلاش و زحمت شبانه‌روزی به سلامت از آنها عبور کردیم و شرایط فعلی را مدیون زحمات شما هستیم.

دکتر سلمان‌زاده افزود: متاسفانه در روزهای اخیر شاهد افزایش موارد سرپایی بودیم و خدای ناکرده امکان شکل‌گیری پیک دوم بیماری وجود دارد و تا زمان ساخت واکسن باید همواره آمادگی مقابله با ویروس را داشته باشیم.

در این آیین علاوه بر رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان، دکتر هدا مجیری، معاون غذا و دارو این دانشکده نیز حضور داشت.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.