×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

پذیرش دانشجوی بین‌المللی پزشکی و پیراپزشکی در آبادان

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان از پذیرش دانشجوی بین‌المللی پزشکی و پیراپزشکی در این شهرستان بعد از انعقاد تفاهم‌نامه دانشکده علوم پزشکی آبادان و دانشگاه علوم پزشکی تهران خبر داد.
دکتر شکراله سلمان‌زاده اظهار کرد: این تفاهم‌نامه در راستای راه اندازی پردیس بین المللی و توسعه فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی و تقویت مرجعیت علمی کشور در سطح دنیا بویژه کشورهای منطقه و با توجه به سابقه موفق دانشگاه علوم پزشکی تهران و همچنین موقعیت منحصر به فرد دانشکده علوم پزشکی آبادان(قرار داشتن در منطقه آزاد اروند و همجواری با کشور عراق) منعقد شد.
وی مدت زمان این تفاهم‌نامه را از زمان انعقاد ۳۰سال عنوان کرد و گفت: البته این موضوع هر ۱۰سال یک بار براساس اهداف از پیش تعیین‌شده ارزیابی و بازنگری خواهد شد.
رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان با اشاره به اینکه ۲طرف حداکثر تلاش خود را برای پذیرش دانشجوی بین‌الملل در نیمسال نخست سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ به کار خواهند بست، افزود: دانشجویان بین‌المللی در رشته‌های دکترای علوم پزشکی(عمومی)، داروسازی و دندان‌پزشکی؛ رشته پرستاری در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا و در مقطع کارشناسی رشته‌های بیهوشی، اتاق عمل، رادیولوژی، بیناسنجی، تجهیزات پزشکی، تغذیه بالینی، اورژانس و بهداشت؛ با دریافت هزینه‌های تعیین‌شده پذیرش خواهند شد.
گفتنی است این تفاهم‌نامه به امضای دکتر عباسعلی کریمی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران و دکتر شکراله سلمان‌زاده، رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان رسیده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.