×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

سه بیمارستان تامین اجتماعی خوزستان وارد چرخه درمان بیماران کرونایی شدند

مدیردرمان تامین اجتماعی خوزستان گفت: همزمان با افزایش موج دوم شیوع ویروس کرونا در خوزستان ، سه بیمارستان تامین اجتماعی دوباره به چرخه بستری و درمان بیماران کرونایی بازگشتند.

دکتر صادق جلیلی در این خصوص افزود: بیمارستان امیرالمومنین(ع) اهواز به عنوان بزرگترین مرکز درمانی تامین اجتماعی در جنوب غرب کشور به طور کامل در خدمت بیماران مبتلا به ویروس کرونا قرار گرفت و بخش‌هایی از۲ بیمارستان تامین اجتماعی ماهشهر و بهبهان برای بستری بیماران کرونا اختصاص یافته است.
وی گفت:براساس تصمیم ستاد استانی مبارزه با کرونا و دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ، ارائه خدمت رسانی به بیماران کرونایی در بیمارستان های تامین اجتماعی استان به هر میزان که نیاز باشد ادامه می‌یابد.
مدیردرمان تامین اجتماعی خوزستان در ادامه با بیان اینکه برای بستری بیماران کرونایی کمبود تخت نداریم افزود: بیشترین کمبود ما برای ارائه خدمات درمانی به بیماران کرونایی، ناکافی بودن تحت‌های آی. سی. یو است.
وی گفت: ارائه خدمات درمانی به بیماران کرونایی به گونه‌ای برنامه ریزی شده تا خدشه و خللی در ارائه خدمات درمانی به جمعیت هدف تامین اجتماعی وارد نشود.

کمک به تامین نیروی انسانی مورد نیاز بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان
مدیردرمان تامین اجتماعی خوزستان با اشاره به وضعیت قرمز کرونایی در مسجدسلیمان از کمک این مدیریت به تامین نیروی انسانی (پرستار) مورد نیاز برای بیمارستان دولتی ۲۲ بهمن این شهرستان خبرداد.
جلیلی افزود: بیمارستان شفای تامین اجتماعی مسجدسلیمان همچنان به فعالیت عادی خود و ارائه خدمات درمانی به افراد زیرپوشش ادامه خواهد داد.
هم اکنون شهرهای اهواز ، کارون و مسجدسلیمان در شرایط حاد و قرمز کرونایی قرار دارند و بنا است از ۲۰آبان ماه محدودیت‌های سختگیرانه تری در این شهرها به منظور کنترل شیوع ویروس کرونا شروع شود.

کرونا هزینه های درمانی را افزایش داد
مدیردرمان تامین اجتماعی خوزستان گفت:بحران شیوع ویروس کرونا هزینه های درمانی جامعه زیرپوشش تامین اجتماعی را به شدت افزایش داده است.
جلیلی با اشاره به اینکه پرداخت مطالبات به مراکز دانشگاهی و بیمارستانی دولتی استان به روز شده و مطالبات مراکز غیردانشگاهی تا مرداد ۱۳۹۹  پرداخت شده است افزود: از ابتدای امسال پنج هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال نیز به مراکز دانشگاهی وغیردانشگاهی پرداخت شد.
وی علت تسریع در پرداخت مطالبات موسسه های طرف قرارداد تامین اجتماعی را افزایش توان ارائه خدمت درمانی و پزشکی به جامعه هدف درشرایط سخت شیوع ویروس کرونا عنوان کرد.

ایرنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.