×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

طی کردن ۹۰ کیلومتر برای وصل شدن به اینترنت در بخش چلو

افشین خدری دهیار روستای موری در این خصوص اظهار داشت: در شرایطی که استفاده از تلفن همراه و اینترنت در سراسر ایران همه‌گیر شده است و اکثر روستاهای محروم هم از آنتن دهی تلفن همراه و اینترنت پرسرعت بهره‌مند هستند، اما در بسیاری از روستاهای بخش چلو چنین چیزی وجود ندارد.

وی افزود: مسئولان مربوطه بارها برای فراهم کردن زیرساخت‌های این حوزه وعده‌ها داده‌اند که تجهیز روستاها به امکانات مطلوب یکی از مهم‌ترین این وعده‌هاست. اما در شهرستان اندیکا روستاهایی وجود دارد که مردمانش از نعمت اینترنت و آنتن دهی تلفن همراه بی‌بهره‌اند.

وی با اشاره به اینکه ۹۰ درصد جمعیت بخش چلو روستایی‌اند، بیان کرد: روستای موری یکی از بزرگ‌ترین روستاهای بخش چلو شهرستان اندیکا است که در ۳۰ کیلومتری مرکز بخش چلو واقع‌شده ولی از عدم آنتن دهی تلفن همراه و نبود اینترنت رنج می‌برد.

وی اضافه کرد: اهالی این روستا و دیگر روستاهای همجوار برای برقراری یک کار اینترنتی باید مسافت ۹۰ کیلومتری را تا مرکز شهرستان طی کنند.

دهیار روستای موری در شهرستان اندیکا تصریح کرد: در این مناطق مردم برای برقراری یک تماس ساده هم باید به بالای کوه بروند، که اکثریت مواقع جوابگو نیست. این دلایل گاهاً باعث مهاجرت از روستاها شده است.

وی گفت: مردم این روستاها به این باور رسیده‌اند که مسئولان آن‌ها را فراموش کرده‌اند و نسبت به مشکلات این روستاها بی‌توجه هستند. انتظار داریم مسئولان مربوطه برای رفع این مشکل اقدام جدی داشته باشند.

فارس

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.