×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی بعد معنوی آن است

 حجت الاسلام و المسلمین سید محمدنبی موسوی در آیین عبادی سیاسی نمازجمعه امروز اهواز گفت : برخی روایت‌ها از وقایع انقلاب اسلامی نادرست است، مثلا گفته شده که شاه بعد از اینکه مردم او را نخواستند مظلومانه سر خود را پایین انداخت و رفت، در حالیکه باید گفته شود که چگونه بهترین جوانان در سیاه چال‌ها ناخن هایشان کشیده می‌شد و علما را تبعید می‌کردند .
وی گفت : باید به آن‌ها گفته شود که در ۱۷ شهریور ۵۷ از زمین و آسمان چگونه مردم را به رگبار بستند و هواپیما‌ها را برای بمباران و کشتار مردم آماده کرده بودند.
نماینده ولی فقیه در استان افزود: اگرچه معیشت برخی جوانان و خانواده‌ها با مشکل روبه رو شده است ، ولی سبب نمی‌شود دستاورد‌های عظیم انقلاب اسلامی ایران را نبینیم.

امام جمعه اهواز در ادامه خطبه‌ها با انتقاد از “نحوه جذب نیرو در آزمون‌های استخدام و شیوه به کارگیری در برخی شرکت‌های خوزستان”، گفت: اولویت دادن به نیرو‌های بومی در استخدام ها، مطالبه جدی مردم این استان است.

وی افزود: در استان‌های دیگر اولویت اشتغال با نیرو‌های بومی است، اما در خوزستان آزمون‌ها و استخدام‌ها سراسری برگزار می‌شود و می‌بینیم مثلا در ماهشهر سهم جوانان بومی به ۱۰ نفر هم نمی‌رسد و برای اشتغال جوانان خوزستانی، باید دست غیربومی‌ها و برخی مدیران نالایق را کوتاه کنیم.

امام جمعه اهواز در بخش دیگری از خطبه ها با درخواست از شهروندان و کشاورزان برای صرفه جویی در مصرف آب خانگی و کشاورزی گفت: در این ایام مردم خواندن دعای باران را مد نظر قرار دهند.
وی همچنین با اشاره به افزایش آمار کرونا در استان و لزوم رعایت دستورالعملهای بهداشتی گفت: در صورتی که خوزستان در شرایط نارنجی کرونا قرار گیرد، امکان برگزاری نمازجمعه وجود نخواهد داشت.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.