×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

توزیع ۱۰ هزار بسته‌ معیشتی بین نیازمندان خوزستان

 سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور در جمع خبرنگاران بیان کرد:تهیه بسته‌های معیشتی از ابتدای امسال برای توزیع بین نیازمندان خوزستان در دستور کار قرار گرفته که ۱۰ هزار بسته به ارزش ریالی هر کدام ۱۰ میلیون ریال آماده شده که به تدریج در آبادان، خرمشهر، شادگان ، ماهشهر ، دشت آزادگان، هویزه، ایذه، باغملک، بهبهان، دزفول ، اندیمشک، شوشتر ، هفتکل، اندیکا، هندیجان و اهواز توزیع می‌شود.

وی گفت: امید است بتوانیم این کمک‌رسانی‌، مساوات و کمک مومنانه که از پارسال آغاز شده تداوم داشته باشد.

سردار شاهوارپور افزود: در کنار این کمک‌ها طرح آبرسانی روستایی از سوی قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) نیز درخوزستان در حال اجرا است که بیش از ۱۵۰ کیلومتر لوله‌گذاری انجام شده و تاسیسات انتقال آب در حال نصب است.

وی ادامه داد: امید است امسال اقدامات شایسته‌ای توسط گروه‌های جهادی ، بسیج سازندگی، و مجموعه بسیجیان سپاه ولیعصر(ع) برای کمک به محرومان انجام شود.

وی در ادامه با تاکید بر توجه و رسیدگی به خانواده جانباختگان و مصدومان حادثه متروپل آبادان بیان کرد:توفیق داشتیم از نزدیک با خانواده‌های داغدار دیداری داشته باشیم و پیام تسلیت فرماندهی کل سپاه را ابلاغ کنیم؛ اکنون بسیج عمومی برای کمک رسانی صورت گرفته و این حمایت‌ها همچنان ادامه دارد.

فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان گفت: پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب در باره این حادثه نیز حاکی از این است که رسیدگی به خانواده‌های آسیب دیده باید متمرکز شود که این امر در اولویت کار سپاه قرار گرفت.

وی افزود:برخی از آسیب دیدگان این حادثه شغل خود را از دست داده‌اند که باید دستگاه‌های متولی بسیج شوند و در این زمینه نیز با جدیت ورود کنند.

سرتیپ پاسدار شاهوارپور بیان کرد: بیمه بیکاری یکی از اقدامات حمایتی مناسبی است که می‌تواند برای این عزیزان موثر باشد. سپاه استان نیز از هیچ تلاشی برای حمایت از خانواده‌های داغدار و آسیب دیده متروپل دریغ نخواهد کرد.

مسوول بسیج سازندگی خوزستان نیز استان گفت: سپاه استان و وزارت نیرو برای کمک به دولت پروژه‌های محرومیت زدایی را با سرعت و دقت دنبال می‌کنند؛ کار در بیش از هفت شهرستان خوزستان آغاز شده و امید می‌رود این پروژه‌ها در کمترین زمان با حضور گروه‌های بسیج سازندگی به پایان برسد.

سرهنگ پاسدار زبیدی ادامه داد: هم اکنون آبرسانی به روستاهای دهستان ا… اکبر ، منطقه شریعتی حمیدیه و دشت آزادگان، به صورت شبانه روز در حال انجام است.

وی بیان کرد : گروه‌های جهادی و بسیج سازندگی در تلاش هستند نخستین مجتمع آبرسانی را با طول بیش از ۲۰ کیلومتر با دو لاین ۱۲ اینچ برای برداشت آب از رودخانه کرخه راه اندازی کنند.

ایرنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.