×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

اجرای یک‌ هزار و ۹۳۵ برنامه گرامیداشت هفته بسیج در خوزستان

 سردار پاسدار حسن شاهوارپور روز شنبه در نشست خبری تشریح برنامه‌های هفته بسیج ۱۴۰۱ با بیان اینکه برنامه های هفته بسیج در حوزه های دانش آموزی و دانشجویی پیش بینی شده است، افزود: از این تعداد برنامه، یک هزار و ۷۸۵ برنامه مربوط به برنامه‌های معاونت‌های سپاه در شهرستان‌های خوزستان و در پایگاه‌ها و حوزه های بسیج است.

وی ادامه داد: امروز نخستین برنامه به این مناسبت، با عنوان “سازندگی و پیشرفت” با حضور ۳۰۰ گروه جهادی در ۱۲ عرصه خدمت، فعالیت خود را در خوزستان آغاز کردند .

وی زیباسازی مدارس، خدمات علمی و آموزشی، خدمات بهداشتی و درمانی ، فنی و حرفه‌ای و مهارتی، خدمات عمرانی و آبادانی در روستاها را از جمله برنامه‌های این گروه به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج بیان کرد.

فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان از برنامه “بسیج مسجد محوری و جامعه اسلامی” گفت و ادامه داد: در این برنامه پایگاه‌های بسیج در محلات برای توسعه روستایی و مناطق محروم اقداماتی را انجام خواهند داد.

سردار شاهوارپور با اشاره به برنامه “نوآوری در عرصه علم و دانش برای گروه های علمی” افزود: چنانچه گروه‌های دانش بنیان و افرادی که برای اجرای طرح ها و پژوهش‌های خود نیاز به کمک مالی داشته باشند از آنها  حمایت خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه هفته بسیج یک رویدادی است که به عنوان مکتب ایثار و خدمت به نیازمندان معرفی شده است ، گفت:باید فرهنگ بسیج ترویج و معرفی شود تا کسانی که می‌خواهند وارد بسیج شوند با آن آشنا شوند.

وی ادامه داد: کارکرد و عملکرد بسیج بسیار مهم است و امسال این هفته با شعار ” بسیج خدمتگذار ملت ایران ” نامگذاری شده است.

فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان گفت: دوم آذر  ۳۴۰ هزار بسیجی در خوزستان در ارتباط تصویری زنده با رهبر معظم انقلاب دیدار خواهند داشت.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.