×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

جنایات دشمن از ترس توانمندی دفاعی ایران است

سردار حسن شاهوارپور با تسلیت حادثه تروریستی ایذه گفت: دشمن از ترس توانمندی دفاعی ایران به اغتشاش، تخریب، حمله به مراکز مذهبی و به آتش کشیدن حوزه علمیه روی آورده اند.

وی اظهار کرد: دشمن در هشت سال جنگ تحمیلی بی رحمانه با بمباران، موشک و تمام سلاح‌ها شهر‌های ما را مورد هدف قرار می‌داد و امروز هم چنین صحنه‌ای را تکرار کرده است.

وی ادامه داد: آن‌ها از ترس توانمندی دفاعی ایران به اغتشاش، تخریب، حمله به مراکز مذهبی و به آتش کشیدن حوزه علمیه روی آورده اند. ، اقداماتی که با باور‌های ما کاملاً در تضاد است و کشته شدن نوجوان عزیز ما کیان جنایات نابخشودنی است و مردم ما مطمئن باشند که این کارها، کار دشمن است.

فرمانده سپاه حضرت، ولی عصر در خوزستان گفت: دشمن برای کار‌های خود هزینه کرده است و این بار هم در ایذه دست به انجام جنایت زدند، اما امروز با مردم حضور پرشور خود در مراسم تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی ایذه یک بار دیگر این جنایات را محکوم کرده و اعلام می‌کنند که دشمنان ما ناکام هستند و این بار هم ناکام خواهند بود و انشاءالله با خون این شهدا و تبعیت و پیروی از خون شهدا کشور ما بیمه شود و مقابل آسیب‌های داخلی مصون باشد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.