×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

پیام مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون به مناسبت هفته کار و کارگر

به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، پیام مهندس قباد ناصری بدین شرح است:

بسمه تعالی

ارزش کارگر، ارزشِ حیات جامعه است، ارزش زندگی مردم است

مقام معظم رهبری

کارگران ستون فقرات پولادین پیکره عظیم صنایع کشور در سایر بخشها از بالادست تا پائین دست می باشند. این قشر سختکوش که امروزه افزون بر توان فیزیکی، مجهز به دانش فنی و عملیاتی کارآمد است، نقشی اثربخش را به عنوان پیشران اقتصاد مملکت ایفا می کند. سرمایه کارگری، یکی از ارزشمندترین سرمایه های انسانی هر ملتی است که به سوی توسعه گام برمی دارد.

صنعت نفت نیز از این قاعده مستثنی نیست و به عنوان بخشی که مسئولیت ایجاد ثروت برای پیشبرد اقتصاد کلان کشور را عهده دار است، از کارگرانی سرشار از انگیزه، تجربه، دانش و تخصص بهره جسته و همین امر باعث تحقق اهداف تولیدی اش در سالهای اخیر گردیده است. کار در فرآیند تولید پیچیده است، تحت شرایط اقلیمی مختلف، طاقت فرساست و همواره ریسک های عملیاتی را به همراه دارد؛ اما به یمن حضور جهادی کارگران، به نحو شایسته ای راهبری می شود. تعهد مثال زدنی و تلاش بی وقفه کارگران همواره راه گشا و راه توشه صنعت نفت در پیمودن مسیرهای سخت بوده است.

اینجانب ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای کارگر، فرارسیدن هفته کار و کارگر را به خانواده بزرگ صنعت نفت به ویژه کارگران شاغل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون تبریک عرض می نمایم. از درگاه خداوند متعال، سلامت و کامیابی علاوه بر موفقیت روزافزون را در راستای تحقق جهش تولید برای یکایک عزیزان خواستارم.

قباد ناصری

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.