×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

موافقت راه اندازی اداره مستقل گمرک در دزفول اخذ شد

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی گفت: رییس گمرک کشور برای راه اندازی اداره مستقل گمرک در شهرستان دزفول که پیش از این نمایندگی بود، موافقت کرد.

سیداحمد آوایی با اشاره به تصویب مرز هوایی دزفول افزود: قبل از تصویب مرز هوایی به دنبال این بودیم که گمرک دزفول را که یک نمایندگی بود به اداره گمرک تبدیل کنیم.

وی افزود: درنهایت پس از پیگیری‌های انجام شده، دستور تبدیل نمایندگی گمرک دزفول به اداره را با موافقت رییس گمرک کشور گرفتیم و اقدامات لازم در حال انجام است.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: به دنبال مستقر کردن اداره گذرنامه در دزفول نیز هستیم تا کمبودهای فرودگاه از این طریق برطرف شوند البته فرودگاه دزفول مشکل زیادی ندارد.

آوایی گفت: به دنبال رفع کاستی‌ها هستیم تا هم پروازهای خارجی را از طریق فرودگاه دزفول برقرار کنیم و هم صادرات محصولات کشاورزی را داشته باشیم.

وی افزود: کشاورزان دزفول از سال‌های گذشته از نبود پروازهای خارجی و امکان صادرات رنج می‌برند و در برخی موارد محصولات روی دست آنها می‌ماند.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی اظهار امیدواری کرد همه نهادها همکاری لازم را در این خصوص داشته باشند تا اقدامات هرچه سریعتر اجرایی شوند.

توسعه فرودگاه دزفول و امکان صادرات و پروازهای خارجی به عنوان یکی از مهمترین مطالبات مردم دزفول مطرح است زیرا سالانه حدود سه و نیم میلیون تن انواع محصولات زراعی و باغی با کیفیت در دزفول تولید می‌شود که برخی از این تولیدات به علت فراهم نبودن زیرساخت‌های صادرات روی دست کشاورزان می‌ماند و خوراک دام می‌شود.

ایرنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.