×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

اهدای جایزه ویژه فستیوال فیلم چفالوی ایتالیا به فیلمی از خوزستان

فیلم کوتاه «زخمت را به من نشان بده» نامزد دریافت جایزه ویژه هیات‌ داوران فستیوال فیلم چفالوی ایتالیا شد.

به گزارش ایسنا، این فیلم کوتاه به کارگردانی و نویسندگی میثم خالدیان (فیلم‌ساز خوزستانی اهل دزفول) پیش ‌از این به جشنواره فیلم کوتاه چفالوی ایتالیا راه پیدا کرده بود و اکنون کاندیدای دریافت جایزه ویژه هیات‌ داوران این فستیوال شده است.

فستیوال چفالو که نام خود را از شهری در پالرموی ایتالیا اقتباس کرده اهداف خود را ضمن رویارویی نسل‌ها و گفت‌وگو میان فرهنگ‌ها ترویج همه شکل‌های سینما از جمله نوع‌های هنری و سرگرمی بیان کرده است. در این دوره از جشنواره چهار محور اصلی روز جهانی زمین، روز جهانی موسیقی، روز جهانی جوان و روز جهانی منع خشونت علیه زنان پاس داشته می‌شوند.

«زخمت را به من نشان بده» ضمن دنبال کردن رویکرد جامعه‌شناختی و روان‌شناختی در سینمای کوتاه ادای دینی به ژانر وسترن نیز دارد. همچنین هیات‌ داوران فستیوال در حال انتخاب برخی از آثار سینمایی برای پذیرش در اکران عمومی است که در اکتبر ۲۰۲۳ اعلام می‌شود.

عوامل فیلم «زخمت را به من نشان بده» عبارت‌اند از:

بازیگران: عاطفه گرجی، راما مصطفایی، شروین شوکتی، گوینده رادیو: احسان نشاطی، مدیر فیلم‌برداری: رضا چراغ‌چشم، اصلاح رنگ‌ونور: سینا چاووشی‌زاده، تدوین: میثم خالدیان و سینا چاووشی‌زاده،‌ موسیقی فیلم: زنده‌یاد مانده میوه‌چی.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.