×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

بی‌تفاوتی کشورهای عربی در قبال فلسطین جای تاسف دارد

 معاون قرارگاه مرکزی خاتم الانبیای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بی غیرتی، بی‌تفاوتی و بی عملی کشورهای عربی در مقابل جنایت‌های رژیم اشغالگر صهیونیستی جای تاسف دارد.

سردار محمد رئوفی‌نژاد در آیین رونمایی از کتاب «۱۸۸سَرِ باز» در سالن همایش‌های سردار شهید حاج احمد سوداگر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس دزفول با اشاره به وقایع غزه افزود: دفاع از فلسطین دفاع از انسانیت و شرف است و همه وظیفه دارند با صدای بلند ضمن محکومیت جنایات اسراییل از مظلومان فلسطین دفاع کنند.

وی با بیان اینکه امروز غزه کربلایی دیگر است، ادامه داد: کربلاها و عاشوراهای زیادی در دوران دفاع مقدس و سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی تجربه کرده‌ایم که امروز آشکارترین آن غزه است.

معاون قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا با اشاره به شرایط فلسطین و مردم غزه پیش از نبرد طوفان الاقصی گفت: کشتار مردم مظلوم فلسطین و جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی ریشه ۷۵ ساله دارد و در این مدت اینقدر این جنایت و کشتار توسط این رژیم تکرار شده که امروز دلایل طوفان الاقصی بر همه روشن است.

وی افزود: مردم فلسطین در سرزمین خود مقابل اشغالگران صهیونیستی در حال دفاع از خانواده و سرزمین خود هستند که این دفاعی مشروع است.

غزه برای دفاع از هویت، سرزمین و شرف خود طوفان به پا کرده است

سردار رئوفی نژاد بیان کرد: همانگونه که وجدان، غیرت و هویت ما اجازه نمی‌داد در برابر اشغال و تجاوزگری رژیم صدام به ایران اسلامی در جنگ تحمیلی ساکت باشیم، مردم غزه نیز حق دارند در برابر اشغال سرزمین خود دست به قیام بزنند و طوفان به پا کنند.

وی افزود: مردم ایران در دوران دفاع مقدس برای آزادسازی سرزمین‌های اشغالی از لوث وجود صدامیان با تقدیم صدها هزار شهید، جانباز و آزاده هزینه سنگینی پرداخت کردند؛ مردم فلسطین نیز برای آزادسازی سرزمین‌های اشغالی چاره‌ای جز پرداخت هزینه سنگین ندارند.

معاون قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا گفت: هجمه رسانه‌ای دستگاه‌های تبلیغی غرب در حال تحریف واقعیت و جعل تاریخ برای رژیم صهیونیستی است تا موضوع فلسطین را برای مردم دنیا عادی سازی کنند.

وی با بیان اینکه دفاع از مظلومان فلسطین وظیفه دینی همه مسلمانان جهان است، افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی در ایران از سال ۱۹۷۳ میلادی تاکنون با الگوگیری جوانان منطقه از انقلاب اسلامی تحولات در سرزمین‌های اشغالی همواره در مسیر قدرت روزافزون مقاومت و ضعیف شدن اسرییل غاصب بوده است.

هیچ کس در ایران از عملیات طوفان الاقصی مطلع نبود

معاون قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا اظهار کرد: انجام عملیات قاطع طوفان الاقصی توسط غزه‌ای که ۱۷ سال است از زمین، هوا و دریا در محاصره کامل قرار دارد، شکست بزرگ اطلاعاتی و سیلی محکمی به صورت صهیونیست‌های غاصب بود.

وی افزود: عملیات طوفان الاقصی در اوج حفاظت اطلاعات رقم خود و هیچ احدی از ایران، جبهه مقاومت و حتی برخی سران حماس از این عملیات اطلاع نداشتند.

سردار رئوفی نژاد گفت: طوفان الاقصی دنیا را تکان داد و ورق را به نفع جهان اسلام و فلسطین برگرداند و تودهنی محکمی به این رژیم غاصب بود.

وی ادامه داد: همه فرماندهان و سربازان اسیر شده صهیونیستی یا در خواب یا با لباس زیر و یا مست بودند و غافلگیر شدند.

دنیا از طوفان الاقصی متحیر است

معاون قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا با بیان اینکه هفت لایه دفاعی دیوار حائل غزه در همان دقایق اولیه طوفان الاقصی فروریخت، گفت: این عملیات با یک هزار و ۲۰۰ نفر از نیروهای زبده غزه رقم خورد این در حالی است که استعداد نظامی حماس حدود ۵۰ هزار نفر است.

وی افزود: دنیا از طوفان الاقصی متحیر است و این شکست دشمن هرگز قابل ترمیم نخواهد بود.

بازدارندگی اسراییل از بین رفت

سردار رئوفی نژاد با بیان اینکه بازدارندگی و افسانه توان نظامی و اطلاعاتی اسراییل در عملیات طوفان الاقصی از بین رفت، اظهارکرد: همین امروز هم اگر جنگ به پایان برسد جبهه مقاومت و حماس پیروز این نبرد است.

وی ادامه داد: ورود انصارالله یمن، حزب الله لبنان، حشدالشعبی عراق و کرانه باختری به این جنگ تجربه بی‌سابقه‌ای بود که در آینده نیز قابل تکرار است.

کشتار زنان و کودکان دستاورد نظامی نیست

معاون قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا گفت: اگر پل تجهیزاتی میان آمریکا و کشورهای اروپایی با رژیم صهیونیستی در همان ساعت‌های اولیه ایجاد نشده بود به طور قطع این جنگ در همان ۴۸ ساعت اول تمام می‌شد.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی هیچ دستاورد نظامی نداشته است، افزود: رژیم صهیونیستی توان رزم زمینی ندارد و درصورت ورود به معرکه زمینی شکستی بزرگتر برای ارتش جنایتکار اسراییلی رقم خواهد خورد.

سردار رئوفی نژاد بیان کرد: جبهه ناتو و آمریکا با کل توان به کمک اسراییل آمد ولی این کمک‌های تسلیحاتی نیز به رژیم غاصب برای نجات از این شکست بزرگ کمک نخواهد کرد.

وی با بیان اینکه پیروزی بزرگ هزینه سنگین نیز دارد، افزود: قتل عام زنان و کودکان برای هر انسان آزاده‌ای سخت و دشوار است.

معاون قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا تصریح کرد: تجربه طوفان الاقصی به طور قطع در نبردهای آینده نیز مورد استفاده جبهه مقاومت در همه عرصه‌های قرار می‌گیرد.

وی حمایت مردم عالم از مظلومان فلسطین و محکومیت اسراییل را بی‌سابقه دانست و افزود: به طور قطع پیروزی نهایی از آن حماس و مردم فلسطین است.

جلوی تحریف دفاع مقدس باید گرفته شود

معاون قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه مدافعان حرم حلقه‌ای از مدافعان حریم و حرم جمهوری اسلامی هستند، گفت: گردان اعزامی از رزمندگان دزفول و اندیمشک به سوریه یادآوری اتحاد این ۲ شهر است.

وی با بیان اینکه جلوی تحریف دفاع مقدس باید گرفته شود، افزود: دوران دفاع مقدس به طور روشن و آشکار در حال تحریف است و باید تلاش کرد تا جلوی آن گرفته شود.

سردار رئوفی‌نژاد بیان کرد: رزمندگان دفاع مقدس وظیفه دارند تا با تبیین درست واقععیت‌ها و روایت‌ها جلوی تحریف دفاع مقدس را بگیرند.

وی ادامه داد: چهارم آذر در اندیمشک افتخار این شهر است همانگونه که چهارم خرداد در دزفول افتخار این دیار است و باید کمک کرد تا واقعه چهارم آذر اندیمشک در تقویم ثبت شود.

کتاب‌های دفاع مقدس به فیلم و سریال تبدیل شوند

معاون قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا گفت: نوشتن کتاب پیرامون دفاع مقدس ارزشمند است ولی باید این کتاب‌ها تبدیل به موضوع‌هایی برای تولید سریال و فیلم‌های سینمایی اثرگذار و ماندگار شوند در غیر این صورت این کتاب‌ها در کتابخانه‌ها خاک خواهند خورد.

وی افزود: فیلمنامه سریال ۳۵ قسمتی از منابع گردآوری شده در حال نگارش است ضمن اینکه از هر حرکتی در این زمینه حمایت جدی می‌شود.

کتاب «۱۸۸سَرِ باز» با موضوع نقش مدافعان حرم لشکر هفت ولیعصر (عج) در آزادسازی نبل و الزهراء به قلم سیده مهسا غفاری و به کوشش محمد راحمی تدوین شده است. شهرهای دزفول و اندیمشک در عملیات آزادسازی نبل و الزهرا(س) ۱۰ شهید تقدیم دفاع از حرم کردند.

همچنین در این آیین از خانواده شهدای مدافع حرم دزفول و اندیمشک با اهدای لوح تجلیل شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.