×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

اختصاص اعتبار برای ساخت و تجهیز مدارس رامشیر

ابراهیم متینیان به دیدار با معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور اشاره کرد و گفت: در این دیدار با تکمیل طرح‌های عمرانی نیمه تمام در روستا‌ها و اختصاص ۱۰ میلیارد ریال اعتبار برای تجهیز مدارس و هنرستان‌ها و ساخت ۲ مدرسه بزرگ در سطح رامشیر موافقت شد.

وی به گفته‌های حمیدرضا خان محمدی، معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور مبنی بر اهمیت این سازمان برای مردم و دانش آموزان اشاره کرد و افزود:، زیرا فعالیت همه جانبه آن سبب تحقق اهداف سند تحول بنیادین می‌شود.

متینیان با تاکید بر تکمیل طرح‌های عمرانی مدارس روستایی رامشیر، ادامه داد: پایان طرح‌های نیمه تمام و حضور دانش آموزان در مدارس نوساز از انتظارات مجموعه تعلیم و تربیت است که باید هر چه زودتر عملیاتی شود.

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش آمار دانش آموزی در رامشیر، اضافه کرد: در حال حاضر به منظور کاهش تراکم کلاس‌های درس نیازمند ساخت ۲ مدرسه جدید و تجهیز مدارس و هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کار و دانش هستیم تا برخی از مشکلات را برطرف سازیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.