×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

در موضوع حجاب و عفاف هم مسئولان و هم مردم مسئولیت دارند

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد در خطبه های نماز جمعه اهواز با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) گفت : بنا بر فرمایش حضرت امام خمینی (ره) ، حضرت فاطمه زهرا (س) یک انسان کامل و تمام نسخه انسانیت هستند.

وی با اشاره به جایگاه والای زن در دین مبین اسلام افزود : در غرب زن به عنوان عروسک شب خیمه بازی و ابزاری برای تبلیغ و فروش محصولات خود معرفی شده است و  این درحالی است که در دین مبین اسلام زن جایگاه بزرگ و ارزشمندی دارد .

امام جمعه اهواز تاکید کرد : از جمله ویژگی های حضرت صدیقه کبری (س) این بانوی دو سرا ،  توجه به موضوع حجاب و عفاف بود که این موضوع باید مورد توجه همه زنان و مردان باشد .

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد اظهارداشت : در ادارات دولتی ، دانشگاه ها و مدارس باید به موضوع حجاب و عفاف توجه بیشتر شود .

وی با اشاره به اینکه رعایت حجاب و عفاف مطالبه مردمی است ،  بیان کرد : در موضوع حجاب و عفاف هم مسئولان و هم مردم مسئولیت دارند.

امام جمعه اهواز در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع اشتغال و مسکن  اشاره کرد و افزود : این دو موضوع از مطالبات مردم است و باید کارهای که انجام شده به اطلاع عموم برسد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.