×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

دزفول، شهر مقاومت و پایداری

سردار دریادار پاسدار علی فدوی در یادواره ۲ هزار و ۶۰۰ شهید والامقام شهرستان دزفول در حسینیه عاشقان ثارالله گفت: مردم دزفول در دوران دفاع مقدس با پایداری و مقاومت در مقابل دشمن بعثی ایستادند و حماسه آفریدند.

وی با اشاره به اینکه ستون پایداری دزفول در دوران دفاع مقدس، مرحوم آیت الله قاضی، امام جمعه فقید این شهرستان بوده است، افزود: شهدای بزرگی از دزفول همچون سرلشکر شهید سوداگر و سرلشکر شهید کوسه چی پرورش یافته اند که هم در دفاع مقدس و هم پس از جنگ در کشور افتخار آفرینی کردند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  گفت: پایه‌های عظمت دزفول را علمای بزرگی همچون شیخ اعظم انصاری پایه گذاری کردند.

سردار دریادار پاسدار فدوی با اشاره به اینکه امروز جبهه مقاومت  درلبنان، سوریه، فلسطین و یمن در حال گسترش است افزود: مردم دزفول هر وقت این مقاومت و پایداری را می‌بینند حماسه‌های خود را در دوران دفاع مقدس یه یاد می‌آورند.

وی تاکید کرد: امام خامنه‌ای بیش از ۳۵ سال رهبری و سکان اتقلاب را در دست دارند و پیروزی‌های بیشماری نصیب انقلاب کرده اند و افتخار میکنیم که به تکلیف خود یعنی دفاع از مظلوم و مبارزه با ظالم عمل می‌کنیم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دزفول گفت ک تقدیم کردن ۲۶۰۰ شهید در این شهر یعنی ما پای کار بودیم، کاری سخت که جان دادن لازمه‌ی آن بود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.