×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

سی و پنجمین جشنواره تئاتر خوزستان برگزیدگان خود را شناخت

سی و پنجمین جشنواره تئاتر خوزستان شامگاه جمعه با اعلام برگزیدگان این دوره از جشنواره در تالار آفتاب اهواز به کار خود پایان داد.

 دبیر سی و پنجمین جشنواره تئاتر خوزستان در آیین پایانی این جشنواره در اهواز، اعتلا و ارتقای سطح کیفی هنرهای نمایشی و حمایت از تولید آثار فاخر را از جمله اهداف جشنواره برشمرد.

سید امین سپهریان توضیح داد: ۶۰ اثر به دبیرخانه این دوره از جشنواره رسید که از مجموع آثار رسیده ۹ اثر صحنه‌ای و هفت اثر خیابانی به مرحله نهایی راه یافتند.

وی بیان کرد: کاهش آسیب‌های اجتماعی، امید آفرینی و تقویت روحیه ملی و ارزش‌های انسانی و اسلامی، افزایش جمعیت، ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و مسایل منطقه، استان و جهان و شعار سال از جمله محورهای جشنواره بودند.

برگزیدگان جشنواره در بخش صحنه‌ای

هومان هادی زاده در بخش بروشور برای نمایش ” خان نهم” برگزیده شد.

سامان نیکدل و محمدمنصورزاده، تندیس جشنواره را برای موسیقی نمایش ” بهشت حکیم الله” از دزفول دریافت کردند و لوح تقدیر این بخش به کسری افروغ و علی افروغ برای نمایش “رسم الخط” از اهواز داده شد.
لوح تقدیر بخش طراحی لباس به رعنا افشاری برای نمایش ” خان نهم” از شوشتر تعلق گرفت و در بخش گریم، هیات داوران برگزیده‌ای نداشت.

در بخش طراحی نور تندیس جشنواره به ایمان نخلستانی برای نمایش ” سایلنت هملت سایلنت” از اهواز اهدا شد و از مازیار آشوغ برای نمایش “اول شخص مفرد” از اندیمشک تقدیر شد.

رتبه اول تا سوم بخش طراحی صحنه به زهرا مرادی پور برای نمایش “اول شخص مفرد” از اندیمشک، امید بشیرذرتی برای نمایش “بهشت حکیم الله” از دزفول و مهدی حیدری برای نمایش ” قرار” از بندر امام خمینی رسید.

در بخش بازیگری زن مارال هاشمی برای نمایش “آتش افروزان سقاخانه و راه طوفانی فرمان پسر فرمان” از بهبهان رتبه اول، سوسن بشیر ذاتی برای نمایش “بهشت حکیم الله” از دزفول و مهنوش بلیان برای نمایش “اول شخص مفرد” از اندیمشک با طور مشترک رتبه دوم و شکوفه جودکی برای نمایش ” اول شخص مفرد” از اندیمشک و فاطمه سلیمانی برای نمایش “رسم الخط” از اهواز رتبه سوم را کسب کردند. در این بخش از هانیه احمدی‌پور مقدم بازیگر خردسال نمایش “رسم الخط” تقدیر شد.

در بخش بازیگری مرد رتبه اول به محسن خدادادی برای نمایش “اول شخص مفرد” از اندیمشک، رتبه دوم به طور مشترک به محمد طاهری برای نمایش ” سایلنت هملت سایلنت” از اهواز و مصطفی خیرالهی برای نمایش “خان نهم” از شوشتر، رتبه سوم به طور مشترک به بهزاد خیرالهی برای نمایش ” سایلنت هملت سایلنت” از اهواز و ایوب بختیاری برای نمایش ” رسم الخط” از اهواز داده شد.

هیات داوران در بخش بازیگری مرد با اهدای لوح از بازیگر خردسال حسین حیدری برای نمایش ” قرار” تقدیر کرد.
در بخش نویسندگی نمایش “اول شخص مفرد” به کارگردانی مهدی آشوغ از اندیمشک رتبه اول، نمایش “منصفانه‌ترین قاتل” به کارگردانی محمدرضا قاسمی از آبادان رتبه دوم و نمایش “رسم الخط” به کارگردانی ایوب بختیاری از اهواز رتبه سوم را از آن خود کرد.

در بخش کارگردانی نمایش “اول شخص مفرد” به کارگردانی مهدی آشوغ از اندیمشک، نمایش ” سایلنت هملت سایلنت” به کارگردانی میلاد هارونی از اهواز و نمایش ” رسم الخط” به کارگردانی ایوب بختیاری از اهواز به ترتیب رتبه اول تا سوم را کسب کردند و از نمایش “خان نهم” به کارگردانی هاشم مهری از شوشتر در این بخش تقدیر شد.

هیات داوران جشنواره به ترتیب اولویت سه اثر نمایش “اول شخص مفرد” از اندیمشک، نمایش ” سایلنت هملت سایلنت” از اهواز و نمایش ” رسم الخط” از اهواز را جهت شرکت در بخش صحنه‌ای منطقه‌ای جشنواره فجر معرفی کردند.

برگزیدگان بخش خیابانی جشنواره

هیات داوران تندیس جشنواره در بخش طراحی و ایده به آمنه پور حسینی برای نمایش ” یک خانه، یک شهر” از خرمشهر و لوح تقدیر این بخش را به بهمن تقی‌پور و مجید اقبالی برای نمایش ” درد و ایده” از اهواز اعطا کردند.

همچنین رتبه اول تا سوم بخش فضاسازی به بهمن تقی پور و مجید اقبالی برای نمایش ” درد و ایده” از اهواز، مسعود کنعانی و مصطفی عچرش برای نمایش “قهرمان غریب از سوسنگرد و حسن غابشی برای نمایش ” گزارش یک کیف”از خرمشهر رسید.

در بخش بازیگری زن مریم طرفی برای نمایش “قهرمان غریب از سوسنگرد، آمنه پورحسینی برای نمایش ” یک خانه، یک شهر” از خرمشهر و آمنه علوانی برای نمایش “قهرمان غریب از سوسنگرد موفق به کسب رتبه اول تا سوم شدند.

در بخش بازیگری مرد، پژمان مهراب‌پور برای نمایش ” یک خانه، یک شهر” از خرمشهر رتبه اول، و حسن غابشی برای نمایش ” گزارش یک کیف”از خرمشهر و بهمن تقی‌پود برای نمایش “درد و ایده” از اهواز به طور مشترک رتبه دوم و مجید اقبالی برای نمایش “درد و ایده” از اهواز و آرمان اسمی‌پور برای نمایش “تی به ره بارون” از ایذه به طور مشترک رتبه سوم را به دست آوردند.

در بخش کادگردانی بهمن تقی‌پور و مجید اقبالی برای نمایش “درد و ایده” از اهواز، مریم طرفی برای نمایش”قهرمان غریب از سوسنگرد، پژمان مهراب‌پور و آمنه پورحسینی برای نمایش ” یک خانه، یک شهر” از خرمشهر رتبه اول تا سوم را به خود اختصاص دادند و مصطفی بوعذار برای نمایش “آخرین درس زندگی” از اهواز شایسته تقدیر این بخش شد.

هیات داوران این دوره از جشنواره به ترتیب اولویت، نمایش “درد و ایده” از اهواز، قهرمان غریب” از سوسنگرد و “یک خانه یک شهر” از خرمشهر جهت شرکت دربخش خیابانی منطقه‌ای جشنواره فجر را معرفی کردند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.