×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

شکست غیر قابل جبران رژیم صهیونیستی در عملیات طوفان الاقصی

سردار احمد خادم سیدالشهدا در سیزدهمین جشنواره مالک اشتر سطح ۴ نیرو‌های مسلح در قرارگاه منطقه کربلا که در پایگاه منتظران شهادت برگزار شد، گفت:  از سرزمینی که زمانی با سنگ به جنگ با نظامیان ارتش مجهز صهیونیستی می‌رفتند امروز با به کارگیری تک تیرانداز و انواع موشک‌ها و خمپاره‌ها، چنان رعب و وحشتی در دل این شیاطین عالم انداختند که دیگر فراموش نخواهند کرد.

وی افزود: نیرو‌های مقاوم حماس در فلسطین با برتری اطلاعاتی و رعایت اصل غافلگیری توانستند با گذر از دیوار‌های بلند بتنی و عبور از ۷ لایه امنیتی شکست غیر قابل جبرانی برای رژیم صهیونیستی رقم بزنند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا  با بیان دستاورد‌های عملیات بزرگ طوفان الاقصی برای جبهه مقاومت اسلامی در سراسر جهان خاطرنشان کرد: آنقدر تلخی این شکست برای اسرائیل و آمریکا سنگین بود که کشتار بیش از ۱۴ هزار زن و کودک و مردم بی دفاع فلسطینی نتوانست آتش خشم صهیونیست‌ها را خاموش کند.

سردار احمد خادم سیدالشهدا  گفت: اگر بخواهیم به همه اهداف و منظور‌های جشنواره مالک اشتر و اشراف دست یابیم باید نوشوندگی را نصب العین قرار دهیم و اثربخشی کار‌ها را روزانه مشاهده کنیم.

وی افزود: فرماندهان با کار جهادی با استفاده از روش‌های فناورانه و هوشمند بصورت مداوم و شبانه روزی نقاط ضعف را برطرف کنند و نقاط قوت یگان تحت امر خود را تقویت کنند.

حجت الاسلام طباطبایی مسئول نمایندگی، ولی فقیه در قرارگاه منطقه‌ای کربلا با تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه سلام الله علی‌ها و تبریک پیروزی جبهه مقاومت در شهر مظلوم غزه، آحاد پاسداران را به تدبر در قرآن کریم و روایات اهل بیت علیهم السلام سفارش نمود و گفت: حضرت فاطمه زهرا سلام الله علی‌ها که اولین شهیده راه ولایت بود چه زیبا فرمودند: «من در این دنیا سه چیز را دوست دارم: خواندن قرآن، نگاه به سیمای رسول خدا صلوات الله علیه و آله و انفاق در راه خدا».

وی افزود: تلاوت قرآن بدون تعمق و اندیشه کردن در آیات کلام خدا سودی ندارد همچنان که پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم فرمودند: «هر کس قرآن بخواند و به آن عمل نکند خداوند او را در روز قیامت نابینا محشور می‌کند».

حجت الاسلام طباطبایی در توصیه‌هایی خطاب فرماندهان مسئولین مدیران اشراف رده‌های تابعه نیروی زمینی سپاه خاطرنشان کرد: باید جلب رضایت الهی را سرلوحه تمام کار‌های خود قرار دهیم و یکی از مصادیق بی نظیر جلب رضایت خداوند، خدمت به خلق الله است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه کربلا در بخش پایانی سخنانش ابراز نمود: در صورت رسیدن به رتبه اشراف برتر در سطح نیرو‌های مسلح می‌توانیم لبخند رضایت فرمانده معظم کل قوا از مجموعه قرارگاه کربلا را کسب کنیم که بقول حاج قاسم سلیمانی عزیز عاقبت بخیری در همین جلب رضایت، ولی فقیه و سکاندار انقلاب اسلامی است.

در پایان این همایش، فرماندهان و مدیران منتخب و کارشناسان برتر اشراف سیزدهمین جشنواره مالک اشتر در سال ۱۴۰۲ از بین رده‌های نیروی زمینی سپاه مستقر در استان خوزستان مورد تقدیر قرار گرفتند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.