×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

تولید قطعات و تجهیزات شرکت ملی حفاری با بهره گیری از دانش بومی

گلپایگانی در حاشیه دومین روز نمایشگاه ساخت تجهیزات صتعت نفت خوزستان گفت : یکی از برنامه های  وزارت نفت تولید چهار میلیون بشکه نفت در روز می باشد که این میزان تولید با نوسازی ناوگان شرکت ملی حفاری ایران میسر خواهد بود  و نیازدبه ورود شرکت های خارجی نیست .

وی افزود : با حمایت‌های شرکت ملی نفت ایران دستگاه های فعال شرکت ملی حفاری ایران  از ۵۵ دکل  به ۶۳ دکل افرایش  که این نوید رشد تولید نفت را می دهد.

مدیر عامل شرکت ملی حفاری ایران ادامه داد : ۷۰ درصد قطعات و تجهیزات این شرکت با دانش بومی تولید که ۵۰ درصد این تجهیزات در استان خوزستان انجام می شود .

گلپایگانی با بیان اینکه  شرکت ملی حفاری ایران با اشاره به اینکه  ۲۳ سال در اصل ۴۴ و خصوصی‌سازی قرار داردو تاکنون هیچ گونه ردیف بودجه ای ندارد اظهار داشت : تکلیف شرکت ملی حفاری ایران در صورتی مشخص می‌شود که از اصل ۴۴ خارج گردد و این شرکت تمامی منابع مالی مورد نیاز خود را تامین می کند .

وی  گفت : شرکت ملی حفاری ایران  بیشترین قرارداد خود را با دانشگاه‌ها از جمله دانشگاه‌های شیراز ، نفت ، بوشهر ، شاهرود ، تهران و جهاد دانشگاه منعقد کرده است .

مدیر عامل شرکت ملی حفاری ایران افزود :  کالاهایی که در خوزستان ساخته می‌شود نباید از بیرون از استان تامین  و کالاهایی که در ایران تولید می‌شود نباید از خارج از ایران وارد شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.