×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

صدور ۴۳ نشان حلال در خوزستان

علی داودی در نشست با اصحاب رسانه گفت: از ابتدای امسال تاکنون این میزان نشان حلال توسط اداره کل استاندارد صادر شده است.

وی افزود: این نشان‌ها در بخش‌های مختلف از جمله کشاورزی، صنایع غذایی و گردشگری صادر شده است و پیش بینی می‌شود تا پایان امسال صدور نشان حلال به ۵۰ مجوز برسد.

مدیر کل استاندارد خوزستان ادامه داد: در سال گذشته از سوی این اداره کل ۱۷ نشان حلال صادر شده  است.

داودی اظهار داشت: فعالیت این سازمان  رصد و پایش رعایت استاندارد‌های  لازم  در خصوص کالا‌ها، محصولات و خدماتی که به شهروندان می‌شود، است و این خدمات در جهت اطمینان بخشی برای مردم می‌باشد.

مدیر کل استاندارد خوزستان ادامه داد: در ایام پایانی سال مصادف با ماه مبارک رمضان و عید نوروز می‌باشد و پایش و نظارت اداره کل استاندارد افزایش خواهد یافت.

داودی از اجرای طرح نظارت بر بازار به مناسبت ماه مبارک رمضان خبر داد و بیان کرد: در این طرح بازرسان بر رعایت استاندارد‌های لازم در عرضه اقلام پر مصرف و مراکز عرضه زولبیا و بامیه انجام می‌شود.

وی گفت: به مناسبت ایام پایانی سال طرح عیدانه توسط بازرسان استاندارد اجرا و   شیرینی و آجیل فروشی‌ها، هتل‌ها، هتل آپارتمان‌ها و دیگر مراکز عرضه خدمات به شهروندان نظارت می‌کنند.

مدیر کل استاندارد خوزستان اظهارداشت: یکی از مراکزی که در ایام پایانی سال حضور خانواده‌ها و شهروندان بیشتر می‌باشد، پارک‌های شهر بازی است که نظارت بازرسان اداره کل استاندارد در خصوص رعایت اصول و ایمنی در این مکان‌ها بیشتر خواهد شد

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.