×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

پیگیری شرکت جدی دانش‌آموزان رای اولی در انتخابات

سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به اهمیت مشارکت رای اولی‌ها در انتخابات گفت: آموزش و پرورش در ادامه فعالیت‌های خود، در حال پیگیری برای شرکت جدی دانش‌آموزان رای اولی در انتخابات پیش رو  است.

عبدالله حبیبی در حاشیه افتتاح دو مدرسه در رامهرمز اظهار کرد: همزمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر سه طرح عمرانی آموزشی در شهرستان رامهرمز افتتاح شدند که شامل دو مدرسه با مجموع هفت کلاس درس و یک ساختمان مربوط به بسیج است و امیدواریم در ادامه شاهد افتتاح پروژه‌های بیشتری در این شهرستان باشیم.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به اهمیت شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن، عنوان کرد: جمهوری اسلامی را یک نعمت عظیم الهی می‌دانیم که خداوند بر مردم ایران منت نهاده و این نعمت را در اختیارشان قرار داده است. امیدواریم مردم، قدردانی از نعمت را در عمل ثابت کنند و این مساله، با شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن و شرکت جدی و پرشور در انتخابات پیش رو محقق خواهد شد. مردم ایران باز هم حماسه خواهند آفرید و دشمنان را ناامید خواهند کرد.

سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به اهمیت مشارکت رای اولی‌ها در انتخابات گفت: آموزش و پرورش در ادامه فعالیت‌های خود، در حال پیگیری برای شرکت جدی دانش‌آموزان رای اولی در انتخابات پیش رو  است و به این منظور، برنامه‌های مهمی تدوین کرده است تا حضور حداکثری در انتخابات رقم بخورد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.