×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

برای حل مشکلات کشور در انتخابات شرکت کنیم

به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران، در بخشی از این اطلاعیه آمده است:

جشن تولد ۴۵ سالگی انقلاب اسلامی ایران با رویداد مهم و سرنوشت ساز انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری مقارن شده است؛ مقارنتی که می‌توانیم آن را چاشنی ایران قوی و کانون پویایی و شکوه و تمدن‌سازی قرار دهیم. این انقلاب، زنده به حمایت صاحبان اصلی آن یعنی مردم است.

خانواده بزرگ و شریف صنعت نفت ایران و گچساران انبوهی از بحران‌ها، خسارات جنگ تحمیلی و کاهش تکلیفی ناشی از تحریم‌های ظالمانه را توانست با سربلندی پشت سر بگذارد. به رغم همه این مشکلات، پیشرفت‌های متعدد و پرشمار در زمینه‌های مختلف پژوهشی و افزایش تولید پایدار، به قدری پرشتاب بوده و هست که تعبیر بی‌نظیر “نزدیک قله‌ایم” توسط رهبر فرزانه انقلاب عنوان شد.

نیک می‌دانیم اگر خواهان حل مشکلات پیش روی صنعت نفت هستیم، باید در انتخابات حضور پیدا کنیم و اطرافیان و افراد جامعه را به مشارکت حداکثری دعوت کنیم. یقینا هر چه مشارکت در انتخابات بالاتر باشد، اقتدار و امنیت ملی افزایش پیدا خواهد کرد. وقتی دشمن حضور مردم و قدرت نظام را مشاهده می‌کند، تهدیدش کم اثر یا خنثی می شود. دشمنان ملت و برخی از دنباله‌روهای آنها در داخل تلاش می‌کنند مردم را مأیوس و بی‌اعتماد کرده و وانمود کنند که انتخابات فایده‌ و تاثیری ندارد. آنها در این مسیر از ابزار رسانه نیز در راستای برجسته کردن نقاط ضعف و کتمان نقاط قوت حداکثر استفاده را می‌برند. به عبارت دیگر با تمام قدرت و امکانات، مشغول جنگ رسانه‌ای علیه ملت ایران هستند.

در شرایطی که استکبار جهانی، ناامید از جنگ سخت و رو در رو، با تمام نیرو و دسیسه‌ها به توطئه‌های مذبوحانه، جنگ نرم و رسانه‌ای وسیع علیه ایران اسلامی روی آورده است، خانواده هوشیار صنعت نفت با حضور پرشکوه خود در انتخابات یازدهم اسفند ۱۴۰۲ این بار هم نقشه‌های شوم دشمنان این مرز پرگهر را به یأس و شکست تبدیل خواهند کرد و گام دیگری در نیل به سمت قله‌ها، آبادانی و سربلندی ایران و استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان گچساران بر خواهند داشت و این فرصت طلایی دستیابی به قله شکوه را از خود سلب نمی‌کند.

فراموش نکنیم که حضور در انتخابات حق است؛ حقّ مردم است که انتخاب کنند. بنابراین از خانواده بزرگ صنعت نفت گچساران به ویژه همسران و فرزندان کارکنان فهیم استدعا داریم ضمن توجه به نقش موثر مجلس نخبگانی در بهبود شرایط کنونی ایران عزیز، یک بار دیگر به پاسداشت حرمت خون ۳۱ شهید گرانقدر شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران، نقش تاریخی خود را با حضور در انتخابات پیش رو انجام دهیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.