×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

حضور حداکثری در انتخابات عامل تقویت امنیت ملی

علی اکبر حسینی در گفتگو با سیمای خوزستان  در خصوص روند برگزاری انتخابات با بیان اینکه استان خوزستان به لحاظ تعداد شعب اخذ رای بعد از استان‌های تهران و خراسان رضوی در رده سوم در سطح کشور است افزود: از چند ماه قبل تمهیدات اجرایی انتخابات برای تعداد ۳۵۳۳ شعبه در استان آغاز شد. طبعاً برای این تعداد شعب دست‌اندرکاران مختلفی برای اجرا و امنیت انتخابات فعالیت میکنند و برای هر شعبه تعداد ۲۲ نفر فعالیت دارند.

وی افزود: خوشبختانه روند تایید صلاحیت‌ها از لحاظ آماری بی سابقه بود و بیش از ۸۰۰  داوطلب توسط شورای محترم نگهبان در خوزستان تایید صلاحیت شدند و از اقشار و گروه‌های سنی مختلف از جمله جوانان متولدین دهه هفتاد در صحنه کاندیداتوری انتخابات حضور دارند.

استاندار خوزستان  ادامه داد: در زمینه زیرساخت مربوط به انتخابات مخابرات اقدامات مختلفی برای پوشش فیبر نوری و پایداری ارتباطات انجام داد؛ در آبادان انتخابات به صورت کامل الکترونیکی است و امیدواریم نتیجه آن موفق باشد و بتوانیم انتخابات‌های آینده را در سطح گسترده تری به شکل تمام الکترونیکی داشته باشیم.

حسینی محراب اظهار داشت: هر یک از داوطلبان میتوانند در یک سوم صندوق‌ها نماینده معرفی کند و کلیه امکانات پشتیبانی فراهم شده است و وظایف مختلف تقسیم بندی شده است.

وی یادآور شد: فردا صبح مهلت تبلیغات انتخاباتی به پایان می‌رسد و از همه فعالان عرصه رقابت انتخاباتی انتظار داریم ممنوعیت بازه ۲۴ ساعته تبلیغات تا اخذ رای را رعایت نمایند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.