×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

تلاش برای تحقق شعار سال در شرکت حریر خوزستان / انتصاب مدیر پروژه طرح کانورت حریر خوزستان

پس از پیگیری های فراوان در یک برنامه کوتاه مدت سه ماهه در پایان سال گذشته و بیش از ۳۰ اقدام موثر که مهمترین آنها ابتدا افزایش سرمایه و بعد طرح ایجاد خط تولید کانورت می‌باشد که در همین راستا بلافاصله پس از حضور و شناسایی نیازمندیها و نقاط تهدید ها و فرصت ها و طی نشست های متعدد با مدیران هلدینگ های بالا دستی بخصوص جناب آقای دکتر صاحب محمدی مشاور و دستیار مدیرعامل شستا و دکتر اسدزاده مدیرعامل هلدینگ سلولزوی مجوز طرح کانورت در شرکت حریر خوزستان گرفته شد.

مدیرعامل جهادی شرکت حریر خوزستان برای اینکه این طرح با برنامه ریزی خوب و منظمی پیشرفت داشته باشد یکی از مهندسان بومی و شاغل در شرکت حریر خوزستان را بعنوان  مدیر پروژه طرح مذکور معرفی و عملا استارت طرح آغاز گردید.

با ایجاد طرح بسته بندی شاهد افزایش تولید و سود آوری بیشتر و همچنین اشتغال جوانان خواهیم شد که همین امر نشان از تحقق شعار سال و معنویات رهبر معظم  انقلاب در حریر خوزستان است.

مدیران شرکت حریر خوزستان با شروع اجرای طرح کانورت ( بسته بندی دستمال کاغذی) نشان دادند آمادگی کامل جهت تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب جهت شعار سال دارند.

همچنین حکم جناب آقای مهندس رحیمی بعنوان مدیر پروژه طرح کانورت حریر خوزستان در نشست دکتر غمگین مدیرعامل با مدیران مرتبط در اولین جلسه طرح کانورت در دفتر مدیریت، از سوی دکتر غمگین مدیرعامل جهادی حریر خوزستان به ایشان اهدا شد.

دکتر “ارسلان غمگین” در این حکم آورده است:

جناب آقای رضا رحیمی فرر
باسلام و صلوات بر محمد و آل محمد (ص)
نظر به تخصص، تعهد، سوابق و تجارب جنابعالی بنا به پیشنهاد مدیر کارخانه بدینوسیله به موجب این حکم بعنوان مدیر پروژه کارخانه بسته بندی دستمال کاغذی ( کانورت) منصوب می گردید. تا با هماهنگی های کامل با اینجانب و همچنین مدیر کارخانه جهت تحقق اهداف تعیین شده انجام وظیفه نمایید. امید است با اتکال به خداوند متعال، رهنمودهای قرآن کریم در این مسئولیت خطیر موفق باشید

گفتنی است در فرازی از بیانات مدیرعامل محترم در خصوص این طرح مهم و استراتژیک برای حریر خوزستان اعلام نمودند که جناب آقای دکتر کعب عمیر نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس شورای اسلانی طی نشست و تماس هایی که با ایشان داشتیم اشاره کردند با پیگیری در سطوح ملی منابع لازم را برای این طرح تامین خواهند کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.