×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

پیام مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون به مناسبت شبهای قدر و شهادت امام علی(ع)

به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، پیام مهندس قباد ناصری بدین شرح است:

 

بسمه تعالی

 

مناسبت شب قدر، یکی مناسبت دعا و تضرع و توجه به پروردگار است و ثانیاً بهانه و مناسبتی است برای اینکه دلهایمان را با مقام والای امیر مؤمنان و سرور متقیان عالم قدری آشنا کنیم و درس بگیریم

 

مقام معظم رهبری

 

لحظاتی که مملو از شور و اشتیاق وصل به معبود باشند، اندک و فرصتی همچون شب قدر را باید غنیمت شمرد، چرا که در این شب، هر کس با توشه ای از اشک و مناجات و خواهش، خود را در نزدیک نقطه به پروردگارش می بیند و می خواهد آنچه یکسال در دل نگه داشته است تا رقم بخورد به مصلحت برای فردا و فرداهای بعد. به راستی که این شب یک موهبت است برای امت اسلام و هر آنکس که حقیقت را از ژرفای دریای لطف و عنایت الهی دریافته است.

 

این شبها برای رهروان مرام علوی، شب ماتم و فقدان ولی خدا نیز می باشد. اشک ها می ریزیم برای رستگاری در محراب تقوا و پرواز در معیت ملائک شبهای قدر تا آنسوی آسمان. شیعیان اهل بیت عصمت و طهارت را در این شبها آرام و قرار نیست چرا که سرآغاز امامت را با تیغ جهل و عناد ضربت زدند.

 

اینجانب ضمن آرزوی قبولی مناجات و نیایش های یکایک عزیزان در شبهای قدر، فرارسیدن ایام ضربت خوردن و شهادت مولای متقیان، حیدر کرار و مظهر عدل و درایت، حضرت امام علی(ع) را تسلیت عرض می نمایم. از درگاه احدیت، استجابت دعای شیعیان عالم و عزت و سربلندی بیش از پیش ایران اسلامی را در سایه توجهات قطب عالم امکان(عج) مسئلت دارم.

 

قباد ناصری

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.