×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

رئیس اداره تعاون روستایی اهواز گفت: با توجه به فرا رسیدن تابستان و اتمام خرید و حمل گندم و کلزا، خود را برای توزیع نهاده های کشاورزی آماده می کنیم.
پرویز جلالی عزیز پور در این خصوص اظهر داشت: عمده فعالیت تعاون روستایی اهواز بعد از اتمام خرید و حمل گندم و کلزا کشاورزان، توجه به رفع مشکلات سیل زدگان است.
وی ادامه داد: در راستای امدادرسانی به سیل زدگان و با همکاری بنیاد برکت در حال توزیع یخچال بین سیل زدگان هستیم که موضوع فوق مورد استقبال سیل زدگان قرار گرفته است، همچنین توزیع جو از دیگر فعالیت های تعاون روستایی اهواز برای سیل زدگان است.
رئیس اداره تعاون روستایی اهواز بیان داشت: دیگر اولویت کاری ما توزیع نهاده های کشاورزی برای کشت تابستانه است که با برنامه ریزی های صورت گرفته تصمیم به توزیع ۵۰۰ تن کود برای تولید گندم بذری هستیم، لازم به ذکر است گندم بذری جهت کشت پائیزه مورد نیاز کشاورزان است.
جلالی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به اینکه شرکت های تحت نظر تعاون روستایی اهواز در حال حسابرسی و یا حسابرسی شده اند گفت: یکی از اقدامات سالیانه توسط تعاون روستایی حسابرسی شرکت ها است که از ابتدای سال تاکنون ۵۰ درصد شرکتهای ما حسابرسی و ۵۰ درصد دیگر در شرف حسابرسی می باشند.
وی در پایان گفت: خوشبختانه علیرغم مشکلاتی که سیل جهت خرید گندم و کلزا کشاورزان برای ما بوجود آورد، اما با همت تمامی عوامل تعاون روستایی توانستیم ۵۶ هزار تن گندم و ۱۱۰۰ تن کلزا خریداری و به مقاصد مورد نظر حمل کنیم.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.