×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

صلح و سازش پرونده اختلاف ملکی با تلاش شورای حل اختلاف در دزفول

رئیس دادگستری دزفول گفت: اعضاء شعبه ۱۲ شورای حل اختلاف دزفول با تلاش و کوشش خود توانستند پرونده اختلاف ملکی به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال را منتهی به صلح و سازش کنند.
بنا به این گزارش  محمدیار ممبینی رئیس دادگستری شهرستان دزفول با اعلام این خبر گفت: فردی حدود ۲۰ سال در ملک تجاری به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال مشغول به کار بود و از این ملک تجاری ثروت فروانی کسب نموده است و این ملک متعلق به شخص دیگری بود که بعد از فوت مالک اصلی ، مستاجر حاضر به تخلیه ملک مذکور نمی شد و وراث با مستاجر برای تخلیه ملک درگیر می شوند و این نزاع با شکایت طرفین علیه همدیگر منجر می شود.
وی افزود: با تشکیل پرونده در دادگاه دزفول پس طی چندین جلسه رسیدگی ، پرونده جهت ایجاد مصالحه به شعبه ۱۲ شورای حل اختلاف ارجاع شد تا مثل همیشه اعضاء پر تلاش و زحمت کش شورای حل اختلاف دزفول بین طرفین صلح و سازش ایجاد و این پرونده را به خوبی و خوشی مختومه کنند.
ممبینی در ادامه اظهار داشت: با وساطت و تلاش بی وقفه اعضاء شعبه ۲ شورای حل اختلاف این شهرستان و برگزاری ۲ جلسه ، اختلاف بوجود آمده بین مستاجر و وراث پس از مدتی به سازش ختم گردید و مقرر شد که چنانچه وراث قصد فروش ملک تجاری را داشتند، به مستاجر با قیمت مناسب عودت و به فروش برسانند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.