×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

لزوم تسریع در بازسازی ۱۴۰ فضای آموزشی در مدارس دزفول

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: آموزش و پرورش دزفول با کمبود شدید نیروی انسانی و ۶۰۰ نفر نیروی آموزشی رو به رو می باشد.

بنا به این گزارش عباس پاپی زاده در آیین افتتاحیه آموزشگاه ۱۲ کلاسه پگاه پریدار در دزفول که با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد، گفت: امروز ۱۴۰ مدرسه در دزفول نیازمند بازسازی و نوسازی هستند و سالی ۴۰ مدرسه در این شهرستان باید ساخته شود.

وی گفت: خیرین دزفول در سطح کشور مقام برتر را به خود اختصاص دادند اما ما نمی توانیم همه بار مدرسه سازی را بر روی دوش خیرین بگذاریم.

پاپی زاده افزود: کمبود جدی نیروی انسانی از دیگر مشکلات در آموزش و‌ پرورش دزفول است و‌امروز در دهم مهر ماه به دلیل کمبود معلم هنوزخیلی از کلاس های ما برگزار نشده است و با کمبود ۶۰۰ نیروی آموزشی رو به رو هستیم که حل آن نیازمند دستور جدی وزیر آموزش و پرورش است.

وی یادآور شد: برای رفع معضل کمبود نیرو در دزفول از بازنشستگی فرهنگیان جلوگیری شده است و مدیران و‌ معاونین مدارس ملزم به تدریس در کلاس های درس شده اند.

پاپی زاده همچنین یادآور شد: در ۴۰۰ مدرسه فعال دزفول و سردشت ۵هزار کولر گازی وجود دارد  که سالانه ۵۰۰ کولر نیازمند جایگزینی هستند ولی در سال گذشته فقط  قادر به جایگزینی۶۰ کولر شدیم. همچنین دانش آموزان  این شهرستان فاقد آب سردکن هستند که این امر نیازمند توجه جدی مسئولین است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.