×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

اهدای بیش از یک هزار دست لباس محافظتی به مراکز درمانی خوزستان

 یک هزار و ۱۰۰ دست لباس محافظتی (گان) به منظور استفاده کادر درمانی بیمارستان‌های فعال در رسیدگی به بیماران کرونا ، که از سوی موکب قاسم ابن الحسن(ع) تولید و تهیه شده، روز سه‌شنبه تحویل معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپوراهواز شد. مسوول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان خوزستان در آیین اهدای لباس‌های محافظتی گفت:از ابتدای شیوع ویروس کرونا در خوزستان تعداد زیادی از موکب‌های مردمی اربعین حسینی به منظور یاری رساندن به مردم و مسوولان اقدام‌های جهادی خود را شروع کردند.
حجت الاسلام سید محمود موسوی افزود:موکب‌های اربعین حسینی خوزستان اقدام‌های متنوعی از قبیل سمپاشی معابر و اماکن عمومی ، تولید ماسک، دستکش و گان و همچنین تعدادی نیز اقدام به پخت و توزیع غذا برای نیروهای جهادی مشغول بوده وهستند.
وی گفت:در این راستا خادمان موکب مردمی اربعین حسینی حضرت قاسم ابن الحسن (ع) اهواز که در ایام اربعین به زائرین حضرت سیدالشهدا (ع) السلام در کربلای معلی خدمت رسانی می‌رساند از ابتدای شیوع ویروس کرونا با همکاری خادمان این موکب اقدام به تهیه و تولید ماسک ، دستکش و گان برای مقابله با این ویروس کرده است.
مسوول اجرایی موکب قاسم ابن الحسن (ع) اهواز نیز گفت:فعالیت جهادی موکب های اربعین خوزستان جلوه‌ای از ایثار و فداکاری خادمان امام حسین(ع) و خدمت به آحاد مردم است.
حسین حیدری افزود: موکب قاسم ابن الحسن (ع) اهواز که در ایام اربعین ، در شهرهای مقدس عراق مشغول خدمت رسانی به زائران امام حسین(ع) است در این چنین روزهای سختی ، مشغول خدمت‌رسانی و امدادرسانی است.
هم اکنون بیش از ۱۰۰موکب اربعین حسینی خوزستان در بخش های مختلف در امر مبارزه و پیشگیری از ویروس کرونا و تهیه غذای گرم و ملزومات درمانی مشغول خدمت رسانی هستند.
موارد مثبت از بیماری کوید ۱۹ یا ویروس کرونا از اواخر بهمن پارسال در کشور مشاهده شد.هم اکنون تقریبا همه مجموعه‌های اجرایی ، اداری و فرهنگی ، عملیاتی و خدمات عمومی و درمانی خوزستان درگیر پیشگیری و درمان بیماری کرونا هستند و شیوع این ویروس بر بیشتر فعالیت‌های اقتصادی ، آموزشی ، اداری اجتماعی و فرهنگی خوزستان تاثیر گذاشته است.

منبع: ایرنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.