×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

پیام مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون به مناسبت هفته کار و کارگر

به گزارش روابط عمومی، در پیام مهندس حسن شهرویی چنین آمده است:

 

بسمه تعالی

کار و تلاش جوهره پیشرفت انسان و منشأ توسعه و تحول جوامع است و بی تردید رمز پیشرفت و توسعه پایدار کشورها در تجلی استعدادها ، اندیشه خلاق و سرمایه انسانی کارآمد است و کارگران، پیشگامان این تحول و سربازان خط مقدم تولید بوده و به عنوان نیروی محرکه چرخه اقتصاد نقش برجسته و ویژه ‏ای در این عرصه دارند.

توسعه اقتصادی و صنعتی جوامع در گرو تلاش نیروهای متخصص و کارگرانی است که در شمار شریف ترین طبقه اجتماعی جامعه هستند و حیات اقتصادی جوامع در دستان پر‌توان آنهاست و بی شک همه ما مدیون تلاش‌ها و‌ مجاهدت این عزیزان هستیم.

باتوجه به جایگاه « تولید» در نامگذاری سال های اخیر از سوی مقام‌ معظم رهبری و نقش « کارگران » در چرخه تولید ، معظم له « نقش کارگر ماهر و با روحیه و پر انگیزه را در جهش تولید غیرقابل انکار ، و کارگر و کارآفرین را دو همکار خط مقدّم نبرد اقتصادی» می‌داند و این در حالی است که با تلاش و ایثار کارگران در سنگر کار و تولید ، کشور به سرعت بسوی قله‌های پیشرفت، عزت و اقتدار گام بر می دارد، و این موفقیت و شکوه تاریخی مدیون نقش ارزنده کارگران و فرزندان توانمند،متعهد و متخصص ایران اسلامی و مقتدر است.

هفته کار و کارگـر، فرصت مناسبــی برای قدردانـی از کارکنان و کارگران پرتلاش و بی ادعایی است که چـرخ‌ تولید و توسعـه را در بخش‌های مختلف به ویژه صنعت پر افتخار نفت کشور به حرکت در می‌آورند و در تحقق اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی و استقلال و اقتدار میهن نقشی اساسی دارند.

اینجانب با تقدیر از خدمات صادقانـه و ارزشمنـد همکاران شریـف و زحمتـکش شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون ، فرا رسیدن هفته کار و کارگـر را به این عزیزان و خانواده های محترمشان تبریک عرض نموده،سلامتــی و سربلندی همه خدمتگزاران به نظام و مردم را از درگاه خداوند سبحان مسئلت دارم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.