×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

در زیر پرچم جمهوری اسلامی در جای دیگر ادامه خدمت می‌دهم

امام‌ جمعه شادگان ضمن طلب حلالیت و خداحافظی با مردم شادگان، گفت: خدمات خود را زیر پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی در جای دیگری ادامه می ‌دهم.

حجت الاسلام سید مجید شرفی با قدردانی از مردم شادگان، اظهار کرد: ۱۰ سال به عنوان امام جمعه شادگان در خدمت شما بودم که در این مدت از مهر و عطوفت مردم این شهرستان برخوردار شده‌ام.

وی افزود: امروز از محضر همه شما مردم شادگان که نسبت به من نهایت محبت و لطف را داشتید، خداحافظی می‌کنم و افتخار می‌کنم که بهترین دوران زندگی‌ام در خدمت به شما مردم ولایتمدار شادگان سپری شده است.

امام جمعه شادگان ادامه داد: از همه شما مردم فهیم و بزرگوار شادگان صمیمانه سپاسگزارم و اگر در این مدت قصوری و کوتاهی بوده حلال بفرمائید.

وی با اشاره به اینکه مردم شادگان مردمی دلاور و ولایتمدار هستند، تصریح کرد: بهترین دوران زندگی من در طول ۱۰ سال حضورم در شادگان بود که هیچ‌گاه آن را فراموش نخواهم کرد.

وی بیان داشت: در این بین مسئولان و مردم شادگان یک مسیر همدلی، هم‌زبانی، اتحاد و همبستگی ایجاد شد که امید است این مسیر ادامه داشته باشد.

حجت الاسلام شرفی تصریح کرد: از همه کسانی که در طول این ۱۰ سال ما را در انجام وظیفه یاری کردند، تشکر می‌کنم و به خدمت به مردم این شهرستان افتخار می‌کنم.

امام جمعه شادگان در پایان یادآور شد: خدمات خود را زیر پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی در جای دیگری ادامه می‌دهم.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.